کد خبر : 1935809 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 22:43 | 6.8K بازدید | 10 دیدگاه

اینتر اینزاگی به صغیر و کبیر رحم نمی‌کند

اینتر ظرف سه هفته موفق شد تیم‌های پایتخت‌نشین لاتزیو و رم را از پیش رو بردار و به یک مدعی جدی کسب سهمیه تبدیل شود.

اینتر اینزاگی به صغیر و کبیر رحم نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در بهترین زمان ممکن از خواب بیدار شد. افعی‌ها در هفته‌های اخیر توانستند حریفان قدرتمندی را پشت سر بگذارند که روند صعودی تیم سیمونه اینزاگی پس از حذف بنفیکا و صعود به دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا آغاز شد.

اینتر که روزهای خوبی را سپری نمی‌کرد و ظرف 9 دیدار متوالی در مسابقات مختلف فقط از سد بنفیکا گذشته بود، در بهترین زمان ممکن به خود آمد. تیمی که برابر اسپتزیا، بولونیا، مونزا، فیورنتینا و یوونتوس شکست خورده بود، از دیدار با امپولی اوج گرفت و رقبای قدرتمندی را از پیش رو برداشت.

1872091

تیم اینزاگی ابتدا یوونتوس را از جام حذفی کنار زد و به فینال رسید، سپس در دیدار حساس برابر تیم دوم جدول، یعنی لاتزیو، با نتیجه 3 بر یک پیروز شد. افعی‌ها هلاس ورونا را با 6 گل در هم کوبیدند و امشب نیز رم را در خانه‌اش 2 بر صفر مغلوب کردند تا نراتزوری به روند فوق‌العاده‌اش ادامه دهد.

1872092

غلبه بر تیم‌های یوونتوس، لاتزیو و رم ظرف فقط 10 روز، کار بزرگی است که سیمونه اینزاگی انجام داد. او دو تیم پایتخت‌نشین را در راه کسب سهمیه شکست داد و حالا مأموریت بزرگ اینزاگی، پیروزی در دیدار برابر همشهری یعنی میلان است. جایی که او می‌تواند در یک فصل ناامید‌کننده، شگفتی‌ساز شده و به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. اتفاقی که اگر رخ دهد، می‌تواند بقای او روی نیمکت نراتزوری را قطعی کند.

ویدئو: 299983

دیدگاه‌ها