کد خبر : 1935812 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 22:53 | 24.5K بازدید | 3 دیدگاه

ستاره بایرن و یک گل تماشایی سه امتیازی؛

سانه کله مانه را آرشیو کرد!

بایرن مونیخ در روزی که مانه پاس گل اول تیمش را مقابل تیم سابقش ارسال کرد و سانه هم گل دوم را به زیبایی زد، 3 امتیاز ارزشمند بیرون از خانه را به دست آورد.

سانه کله مانه را آرشیو کرد!

به گزارش "ورزش‌رسه"، رقابت در صدر جدول بوندسلیگا میان بایرن مونیخ و دورتموند به اوج هیجان رسیده و امشب شاگردان توخل در ادامه این رقابت موفق شد با نتیجه 2 بر 1 برمن را از پیش رو بردارد.
گل اول بایرن در دقیقه 61 روی ارسال سادیو مانه و اشتباه مدافعین تیم میزبان توسط گنبری به ثمر رسید، که در جریان پیروزی 6 بر 1 بازی رفت موفق به هت‌تریک شده بود، اما گل دوم بایرن مونیخ که زیبا و چشم‌نواز بود، روی همکاری خوب مزراوی، مدافع مراکشی باواریایی‌ها و ضربه قوس‌دار سانه به ثمر رسید.

1872099
ثانیه‌هایی پس از این گل مانه هم به استقبال سانه رفت، تا این دو ستاره بایرن رفته رفته اتفاقات هفته‌های اخیر را فراموش کنند و به آرشیو تاریخ بفرستند.

سانه برای به ثمر رساندن این گل، با یک تک ضربه که با بغل پا به صورت کات‌دار و روی زمین زده شد، توپ را دور از دستان دروازه‌بان برمن به گل دوم تبدیل کرد، تا گل تماشایی بازیکنان سبزپوش میزبان که از پشت محوطه جریمه در دقیقه 85 زده شد، هم تاثیری در کسب سه امتیاز نداشته باشد.

1872100

شاگردان توخل با این سه امتیاز 65 امتیازی شدند و حالا در انتظار بازی دورتموند 61 امتیازی هستند که روز آینده در خانه مقابل وولفسبورگ خواهد بود.

دیدگاه‌ها