کد خبر : 1935971 | 17 اردیبهشت 1402 ساعت 16:54 | 19.4K بازدید | 8 دیدگاه

سوپر استار هالیوود، طرفدار رم است (عکس)

مت دیمون، ستاره معروف هالیوود، طرفدار رم است. او بازی با اینتر را در کلوب طرفداران رم در نیویورک و در کنار هواداران قرمز و زردپوش دید.

سوپر استار هالیوود، طرفدار رم است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تصاویر مت دیمون با شال قرمز و زرد در کنار سایر هواداران رم در توییتر دست به دست می‌شود. 
البته این بازیگر معروف چندان خوش‌اقبال نبود و جمع شدن طرفداران رم در کنار او با سرخوردگی همراه بود، چون رم در خانه با نتیجه 2 بر صفر از اینتر شکست خورد؛ آن هم در نبردی حیاتی که جدال مستقیم دو مدعی کسب سهیمه اروپایی بود. 
به این ترتیب، رم با شکست برابر اینتر، فعلا نه تنها سهمیه لیگ قهرمانان که سهمیه لیگ اروپا را هم از دست داده است و برای نجات از این وضع، باید بازی‌های باقیمانده‌اش را ببرد و امیدوار باشد تیم‌های بالاتر، یعنی آتالانتا، میلان، اینتر و لاتزیو، در مسابقات پیش‌رویشان بلغزند.
از سوی دیگر، این بار اولی نیست که از علاقه دیمون به رم سخن به میان می‌آید.

1872444

او سال 2019 و در جشن تولدش، پیراهن رم را پوشیده بود. این بازیگر آمریکایی همچنین طرفدار تیم بسکتبال بوستون سلتیکس هم هست که بر حسب اتفاق، یکی از مالکان آن جیمز پالوتاست، مالک سابق باشگاه رم.
دیمون در سری فیلم‌های مشهور بورن، نقش جیسون بورن را بازی کرده است. او همچنین در فیلم مریخی نقش‌آفرینی تحسین کننده‌ای داشت. 
دیمون که سه بار برای بازی در نقش‌های مختلف نامزد دریافت جایزه اسکار شده، در دو فیلم ورزشی موفق هم ایفای نقش کرده: شکست ناپذیر و فورد در برابر فراری.

دیدگاه‌ها