کد خبر : 1936017 | 17 اردیبهشت 1402 ساعت 20:02 | 13.8K بازدید | 4 دیدگاه

جشن‌ باشکوه ناپل برای استقبال از قهرمانان (عکس)

ناپولی که امشب میزبان فیورنتینا است در ورزشگاه دیه‌گو مارادونا از قهرمان این فصل سری آ با مراسم نورپردازی و تونل افتخار برای بازیکنان این تیم استقبال کرد.

جشن‌ باشکوه ناپل برای استقبال از قهرمانان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استادیوم دیه‌گو مارادونا در شهر ناپول امشب پیش از آغاز دیدار ناپولی و فیورنتینا در هفته سی و چهارم سری آ شاهد برگزاری مراسم استقبال از ناپولی به عنوان قهرمان زودهنگام این فصل بود.

باشگاه ناپولی برای استقبال از بازیکنانش مراسم باشکوهی تدارک دیده بود که با ایجاد طرح موزاییکی خاصی توسط تماشاچی‌ها روی سکوها و همچنین مراسم نورپردازی در زمین چمن همراه بود. بازیکنان فیورنتینا هم با این جشن همراه شده و در زمان ورود بازیکنان ناپولی برای آنها تونل افتخار ایجاد کردند تا به این شکل قهرمانی را به آنها تبریک بگویند.

1872532
1872533

ناپولی پنج‌شنبه شب در یک بازی خارج از خانه در زمین اودینزه قهرمانی‌اش را قطعی کرد. هواداران ناپولی که نمی‌توانستند آن روز قهرمانی را کنار بازیکنان‌شان جشن بگیرند امشب ورزشگاه مارادونا را پر کرده‌اند تا در جشن‌های قهرمانی شرکت کنند.

1872534

هواداران آتزوری روی سکوها یک طرح موزاییکی به شکل پرچم ایتالیا ایجاد کردند که در میانه آن عدد 3 به نشانه سومین اسکودتوی تیم‌شان نقش بسته بود. در کنار این طرح موزاییکی بنری نصب شده بود که نوشته روی آن به این شرح بود:" ما، مردمی که زیر آسمان آبی و دریای آبی زاده شدیم حق رویاپردازی داریم. متشکریم که به ما و کسانی که دیگر نیستند تا امروز را ببینند یک روز تاریخی دیگر دادید".

1872535
1872536

در یکی دیگر از سکوهای ورزشگاه بنر دیگری نصب شده بود. نوشته روی این بنر به این شرح بود:" ناپل حالا برای شما جشنی بی انتها می‌گیرد".

دیدگاه‌ها