کد خبر : 1936031 | 17 اردیبهشت 1402 ساعت 21:59 | 16.5K بازدید | 10 دیدگاه

آرتتا: واگذاری صدر جدول به سیتی وحشتناک بود

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل نیوکسل گفت برای گرفتن حربه حریف از دستش در این مسابقه از بازی فیزیکی استفاده کرده است.

آرتتا: واگذاری صدر جدول به سیتی وحشتناک بود

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب در هفته سی و پنجم لیگ برتر مهمان نیوکسل بود و در هفته سی و پنجم لیگ برتر در سنت جیمزز پارک به مصاف این تیم رفت. توپچی‌ها با گل مارتین اودگارد در نیمه اول و گل به خودی فابین شار در نیمه دوم موفق شدند با نتیجه 2-0 به پیروزی برسند.

میکل آرتتا در پایان بازی به خبرنگاران گفت بازیکنانش شایسته این پیروزی بودند و هر آنچه برای کسب سه امتیاز لازم بود را در میدان انجام دادند. او همچنین به ستایش از جورجینیو پرداخت و گفت او با استفاده از قدرت بدنی‌اش به دستور او بازی فیزیکی را در دستور کار قرار داد تا این حربه را از دست حریف در بیاورد.

1872596

با شایستگی کامل پیروز شدیم. به بازیکنانم افتخار می‌کنم
احساس غرور می‌کنم. بازیکنان ما به نظرم امروز نشان دادند که برای قهرمانی یک تیم به چه ویژگی‌هایی نیاز دارد. اشتیاق بچه‌ها برای پیروزی و حفظ روند پیروزی‌ها نشان می‌دهد که ما تیمی داریم که شایسته بهترین‌ها است. ما امروز هر کاری که باید را انجام دادیم تا به پیروزی برسیم و سه امتیاز را به دست بیاوریم.

تجربه واگذاری صدر جدول به منچسترسیتی
تجربه این درد و رنج اتفاقا لازم است. چرا که وقتی تجربه‌اش می‌کنید بی‌واسطه می‌فهمید که چه حس وحشتناکی است و بعد از آن به هیچ وجه نمی‌خواهید در موقعیت مشابه قرار بگیرید. امروز برای ما باید متفاوت می‌بود و شد.

بازی فیزیکی جورجینیو
به نظر من جورجینیو بهترین بازیکن زمین بود. در این بازی او باید کاملا فیزیکی بازی می‌کرد چون حریف ما قصد داشت با حربه بازی فیزیکی به ما ضربه بزند و راه مقابله با این روش این است که شما هم فیزیکی بازی کنید. ما در غیر اینصورت هیچ شانسی برای پیروزی نداشتیم. برای همین مجبور بودیم از تاکتیک متفاوتی استفاده کنیم.

این بازی فوتبال نبود، جنگ بود
بهترین کلمه‌ای که برای توصیف این بازی می‌شود به کار برد جنگ بود. ما نمی‌خواستیم جلوی آنها کم بیاوریم. باید می‌فهمیدند که چقدر بد بازی می‌کنند و با خطا نمی‌شود پیش رفت و نتیجه گرفت. برای همین همانطور که گفتم از تاکتیک متفاوتی استفاده کردیم و بچه‌ها کارشان را خیلی خوب انجام دادند.

1872597

دیدگاه‌ها