کد خبر : 1936086 | 18 اردیبهشت 1402 ساعت 09:38 | 36.1K بازدید | 44 دیدگاه

روش معجزه‌آسای وینی برای درخشش برابر سیتی (عکس)

وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، با انتشار عکسی نشان داد که از روش خاص ورزشکاران بزرگ برای حفظ آمادگی‌اش استفاده می‌کند.

روش معجزه‌آسای وینی برای درخشش برابر سیتی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، وسواس بیش از حد برای روی فرم ماندن و طی کردن سریع روند درمان پس از مصدومیت باعث شده که بسیاری از ورزشکاران روند ریکاوری خاص خودشان را پس از هر بازی داشته باشند. 

بسیاری از آنها مانند رافائل نادال، لبرون جیمز و کریستیانو رونالدو از قرار گرفتن در محفظه‌های پر فشار استفاده می‌کنند تا بتوانند در محیطی که فشارش بیشترش از حد طبیعی است اکسیژن خالص را نفس بکشند. 

آخرین بازیکنی که به استفاده از همین روش برای روی فرم نگه داشتن بدنش در این مقطع پر فشار فصل روی آورده وینیسیوس جونیور است که با انتشار عکسی از خودش در حال استفاده از این تکنیک معجزه‌آسا نوشت: «از همین حالا به سه‌شنبه فکر می‌کنم. زنده باد مادرید.»

1872738

این روش درمانی شامل قرار دادن فرد در فشاری بالاتری از فشار عادی جو زمین است و برای این کار از محفظه‌های خاصی استفاده می‌شود که تحت فشار قرار دارد. علاوه بر فشار، تمرکز اکسیژن در این محظه هم به شکل مشخصی بالا می‌رود. بنابراین فشار اکسیژن و میزان آن در خون افزایش پیدا می‌کند. 

متخصصان معتقد هستند که این روش می‌تواند درد را در زمان مصدومیت از بین ببرد، قدرت بدن را افزایش دهد و عملکرد بهتری را به دنبال داشته باشد. این روش ظرفیت ریکاوری طبیعی بدن را با افزایش 22 برابری میزان اکسیژنی که در خون شما وجود دارد بهبود می‌بخشد.

دیدگاه‌ها