کد خبر : 1936114 | 18 اردیبهشت 1402 ساعت 11:43 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

حمله به ستاره رقیب به خاطر گرفتن پنالتی!

مربی تمرین دهنده آینتراخت فرانکفورت در متن یک جنجال قرار داشته است.

حمله به ستاره رقیب به خاطر گرفتن پنالتی!

به گزارش "ورزش سه"، آینتراخت فرانکفورت در هفته سی و یکم بوندسلیگا مقابل هوفنهایم قرار گرفت و با نتیجه 3-1 برابر حریف خود شکست خورد تا روند ناامید کننده این تیم همچنان ادامه داشته باشد.  

گل دوم هوفنهایم در این بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و اتفاقا محل رقم خوردن یک جنجال هم بوده است. جایی که برخورد دایچی کامادا با کریستوف بامگارتنر باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد. تصمیمی که فرانکفورتی‌ها نسبت به آن معترض بودند.

ویدئو: 300036

مارتین اسپورر مربی تمرین دهنده فرانکفورت که در ورزشگاه حضور نداشت، بعد از اعلام این پنالتی علیه ستاره هوفنهایم توییت کرد: "HRNSHN Baumgartner" ظاهراً منظورش «پسر عوضی» بوده است. پس از چند دقیقه او توییت را حذف کرد و فقط نوش"SCHWALBE".  اما دیگر خیلی دیر شده بود. اسپورر که از سال 2017 برای آینتراخت کار می‌کند بعد از این توییت عذرخواهی کرد اما همچنان ممکن است این کار برای او عواقبی داشته باشد.

عصر یکشنبه، اسپورر به طور علنی در توییتر خود عذرخواهی کرد: "می‌خواهم صراحتا به خاطر توییتم پس از موقعیت پنالتی در بازی دیروز در هوفنهایم عذرخواهی کنم!  چنین کاری تحت هیچ شرایطی نباید برای من اتفاق بیفتد و غیرحرفه ای بود! این اتفاق در یک‌وضعیت هیجانی رخ داد چون من فکر می‌کردم یک پنالتی اشتباه بود، اما این توئیت یا انتخاب کلمات را توجیه نمی‌کند. من یک بار دیگر به وضوح از کریستوف بامگارتنر عذرخواهی می‌کنم!"

دیدگاه‌ها