کد خبر : 1936450 | 20 اردیبهشت 1402 ساعت 00:23 | 11.7K بازدید | 4 دیدگاه

فصل کنعانی و شجاع با برد تمام شد

الاهلی در حضور یکی از مدافعان ایرانی خود به پیروزی مقابل المرخیه رسید.

فصل کنعانی و شجاع با برد تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه هفته بیست و دوم و پایانی فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الاهلی که محمدحسین کنعانی‌زادگان را در ترکیب و خط دفاعی و شجاع خلیل‌زاده را بخاطر مصدومیت در تمرینات روی نیمکت داشت، از ساعت ۱۹:۳۰ سه‌شنبه شب مقابل تیم رده هفتمی المرخیه قرار گرفت.

یاران کنعانی‌زادگان و خلیل‌زاده که طی هشت هفته اخیرشان موفق به کسب پیروزی نشده بودند و شرایط خوبی نداشتند، در آخرین دیدار فصل موفق شدند از این بحران خارج شوند و به سه امتیاز خانگی مقابل المرخیه دست پیدا کنند.

تیم فوتبال الاهلی با گلزنی سفیان هنی موفق شد به پیروزی یک بر صفر مقابل المرخیه دست یابد تا فصل را با ۲۴ امتیاز و قرار گرفتن در رده هشتم جدول لیگ ستارگان قطر تمام کند.

1873338

محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع ایرانی الاهلی که برای سومین مسابقه پیاپی در ترکیب تیمش قرار گرفته بود، مقابل المرخیه حضور کامل داشت و بیست و یکمین بازی فصل خود را در لیگ ستارگان قطر انجام داد.

کنعانی‌زادگان در فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ ستارگان قطر فقط یک مسابقه را بخاطر محرومیت و اخراج از دست داد و در ۲۱ بازی دیگر برای الاهلی ۶ گل به ثمر رساند.

شجاع خلیل‌زاده، دیگر مدافع ایرانی الاهلی که در دیدار مقابل المرخیه روی نیمکت نشسته بود، در این فصل ۱۸ بازی در لیگ ستارگان قطر انجام داد و در سه مسابقه بخاطر محرومیت حضور نداشت.

دیدگاه‌ها