کد خبر : 1936490 | 20 اردیبهشت 1402 ساعت 02:51 | 56.7K بازدید | 17 دیدگاه

شوخی پرحاشیه برادر کروس بعد از بازی با سیتی (عکس)

فلیکس کروس، برادر تونی کروس، بعد از بازی امشب رئال مادرید و منچسترسیتی یک شوخی پرحاشیه با او انجام داد.

شوخی پرحاشیه برادر کروس بعد از بازی با سیتی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در دیدار رفته مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به تساوی 1-1 مقابل سیتی بسنده کرد و حالا کار بسیار سختی برای صعود در ورزشگاه اتحاد دارد.

رئالی ها در این دیدار نسبت به قضاوت آرتور دیاز معترض بودند. به عقیده آنها لحظاتی پیش از گل کوین دی‌بروینه توپ از خط طولی عبور کرده بود و داور باید بازی را متوقف می‌کرد. شاگردان کارلو آنچلوتی همچنین در دو صحنه نیز اعتقاد به هند پنالتی داشتند که با بی توجهی داور همراه بود.

در یک صحنه اما به نظر می‌رسد که دیاز تصمیمی کاملا دلخواه رئالی‌ها اتخاذ کرده است؛ جایی که تونی کروس با یک تکل خشن پای ایلکا گوندوغان را درو کرد اما مهربانی داور شامل حال او شد تا رئال نیمه دوم را 10 نفره آغاز نکند.

1873386

دیاز بابت این خطا یک کارت زرد به کروس نشان داد و در پایان بازی واکنش جالب و البته پرحاشیه برادر این ستاره آلمانی به صحنه یاد شده را شاهد بودیم.

فلیکس کروس با ریتوئیت تصویری از لحظه خطای کروس روی گوندوغان به شوخی در پاسخ به این سوال که آیا بردارش بابت چنین خطایی نباید اخراج می شد؟! نوشت: "بله!"

واکنش هواداران رئال به این توئیت بسیار متفاوت و گسترده بود. عده ای از طنز به کار رفته استقبال کرده و ادامه آن را پیش رفتند اما عده ای بابت چنین پستی برادر کروس را مورد انتقاد قرار داده و شرایط حساس تیم‌شان را پیش کشیدند که هیچ حاشیه ای را نمی تواند بپذیرد.

دیدگاه‌ها