کد خبر : 1936526 | 20 اردیبهشت 1402 ساعت 11:25 | 10.2K بازدید | 4 دیدگاه

روزنامه‌های اسپانیا: فینال در اتحاد

تساوی 1-1 رئال مادرید و منچسترسیتی در برنابئو موجب شد تا تکلیف تیم صعود کرده به فینال لیگ قهرمانان اروپا در بازی برگشت مشخص شود.

روزنامه‌های اسپانیا: فینال در اتحاد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبانی کرد. منچسترسیتی در خانه رئال مادرید با نتیجه 1-1 به تساوی دست پیدا کرد تا به صعود در مسابقه برگشت امیدوار باشد.
گلزنی وینیسیوس جونیور در نیمه اول امید شکست سیتی را افزایش داده بود اما گل کوین دی‌بروینه مقابل هواداران حاضر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، یک امتیاز را برای پپ گواردیولا به ارمغان آورد. روزنامه‌های اسپانیایی به مسابقه برگشت توجه می‌کنند و عناوین اصلی امروزشان را به آن اختصاص داده‌اند:

1873447

"فینال در اتحاد" تیتر اصلی روزنامه مارکاست. تصویر ارلینگ هالند و وینیسیوس پشت این تیتر اشاره به مشخص شدن سرنوشت تیم صعود کننده به فینال در ورزشگاه اتحاد دارد.

1873451

نشریه آ.اس برای دیدار دیشب تیتر زده: "به منچستر می‌رویم" و از این نوشته که سرنوشت دیدار سیتی و رئال در اتحاد رقم خواهد خورد.

1873449

"منچستر تصمیم خواهد گرفت" به بازی برگشت رئال و سیتی در انگلیس اشاره می‎‌کند. همچنین روزنامه موندودیپورتیوو تایید کرده قرار است بوسکتس پس از 15 سال بارسا را ترک کند.

1873448

دیارو اسپورت به گلزنان مسابقه توجه داشته و از تیتر "برابر در گل‌های دیدنی" بهره گرفته است. همچنین دیگر خبر اصلی این روزنامه، اعلام کرد سرجیو بوسکتس قرار است بارسلونا را ترک کند.

دیدگاه‌ها