کد خبر : 1936571 | 20 اردیبهشت 1402 ساعت 15:07 | 31.1K بازدید | 26 دیدگاه

جیمی کاراگر:

وینی گل دوم را می‌زد، بهترین بازیکن جهان می‌شد

اسطوره لیورپول محو درخشش وینیسیوس در بازی دیشب برابر سیتی شده بود و گفت او می‌تواند به زودی بهترین بازیکن دنیا شود.

وینی گل دوم را می‌زد، بهترین بازیکن جهان می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار رفت تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 به اتمام رسید. رئال که با درخشش تیبو کورتوا از حملات دقایق ابتدایی بازی جان سالم به در برده بود، در ادامه توانست اولین گل بازی را بزند.

1873323

وینیسیوس جونیور زننده این گل در دقیقه 36 بود. او روی پاس ادواردو کاماوینگا پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و بی‌درنگ با یک شوت زیبا و غیرقابل‌مهار دروازه ادرسون را هدف گرفت. این یازدهمین بازی متوالی وینی در لیگ قهرمانان بود که او روی حداقل یک گل نقش مستقیم داشت.

1873322

جیمی کاراگر در تمجید از وینی گفت: «من همیشه گفته‌ام که وینیسیوس در میان پنج بازیکن برتر حال حاضر دنیا جای دارد و در هر بازی پیشرفت او محسوس است. این حس به شما دست می‌دهد که وینی به زودی بهترین بازیکن دنیا خواهد شد. در فهرست برترین‌های من، او هر هفته سیر صعودی دارد و اگر گل دوم را هم به سیتی می‌زد، بهترین بازیکن دنیا در این فهرست می‌شد. (می‌خندد).»

استیو مک‌منمن، ستاره انگلیسی سابق رئال، نیز گفت: «باورم نمی‌شود بازیکنی با این قد و قامت بتواند چنان شوت محکم و قدرتمندی بزند. عجب گلی از وینیسیوس دیدیم. او هر هفته من را سورپرایز می‌کند.»

دیدگاه‌ها