کد خبر : 1936638 | 20 اردیبهشت 1402 ساعت 20:39 | 30.3K بازدید | 11 دیدگاه

30 اردیبهشت، زمان تغییرات مدیریتی در سرخابی‌ها

نامه دلهره‌آور قربان‌زاده به درویش و کریمی

از نامه رسمی سازمان خصوصی‌سازی برای برگزاری مجمع عمومی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس رونمایی شد.

نامه دلهره‌آور قربان‌زاده به درویش و کریمی

به گزارش "ورزش سه"، بحث تغییرات مدیریتی در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، موضوعی است که مدت‌هاست مدنظر سازمان خصوصی‌سازی قرار گرفته و پس از کش و قوس‌های فراوان، چند روز پیش جلسه‌ای در این خصوص برگزار و تصمیمات مهمی گرفته شد.

در نهایت مقرر شد که روز 30 اردیبهشت، مجمع عمومی هر 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس با فاصله زمانی کوتاه از یکدیگر برگزار و در نهایت درباره تغییرات در هیئت مدیره سرخابی‌های پایتخت تصمیم‌گیری شود.

حالا نیز حسین قربانزاده، نامه‌ای که سازمان خصوصی‌سازی خطاب به حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی استقلال و رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، ارسال کرده است را در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشته تا بدین صورت همه در انتظار تصمیمات مشترک سازمان خصوصی‌سازی و وزارت ورزش برای 2 تیم بزرگ پایتخت باشند.

با وجود این مسئله، به نظر می‌رسد انتظار برای تصمیم‌گیری درخصوص باشگاه استقلال بیشتر باشد. گفته می‌شود اعضای فعلی هیئت مدیره آبی‌ها برکنار و افراد جدیدی انتخاب می‌شوند. مهمترین نکته نیز بحث انتخاب جانشین علی فتح‌الله‌زاده است که از میان گزینه‌های مطرح‌شده، به نظر می‌رسد شانس حجت کریمی بیشتر از سایرین باشد.

1873635

دیدگاه‌ها