کد خبر : 1936649 | 20 اردیبهشت 1402 ساعت 22:14 | 18.9K بازدید | 15 دیدگاه

توییت معتمدکیا برای استقلال و پرسپولیس

وزارت علیه استوری قربانزاده: مجمع سرخابی بعدا!

مدیر روابط عمومی وزارت ورزش مدعی شد تغییرات در هیئت مدیره دو باشگاه سرخابی بعد از پایان لیگ برتر و جام حذفی انجام می‌شود.

وزارت علیه استوری قربانزاده: مجمع سرخابی بعدا!

به گزارش “ورزش سه” حسین قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی، به مانند روال قبل، صفحه اینستاگرامی خود را تریبون انتشار اخبار مهمی کرد و در آن با بارگذاری نامه‌ای مهم، مدعی شد که مجمع عمومی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، ۳۰ اردیبهشت ماه برای انجام تغییرات تشکیل می‌شود.

با این حال اما حالا وزارت ورزش، جدیدترین واکنش را نسبت به این نامه داشته است. محسن معتمدکیا، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و مشاور سیدحمید سجادی با انتشار توئیتی مدعی شده است که مجمع عمومی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نه با اعلام وزارت اقتصاد، بلکه با اعلام و تصمیم وزارت ورزش برگزار خواهد شد.

1873665

پیش از این حسین قربان‌زاده مدعی شده بود که وزیر اقتصاد و دارایی به عنوان رئیس مجمع دو باشگاه بزرگ فوتبال ایران، وظیفه انتخاب اعضای هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس را به سازمان خصوصی‌سازی محول کرده است.

موضوعی که خیلی زود توسط وزارت ورزش تکذیب شد و آن‌ها مدعی شدند که باز هم وزیر ورزش اولویت تصمیم‌گیری در این خصوص را خواهد داشت.

اما نکته مهمی که معتمدکیا به آن اشاره کرده این است که مجمع عمومی هر دو باشگاه، بعد از اتمام لیگ برتر و جام حذفی خواهد بود. پیش از قربان‌زاده، تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه را اعلام کرد که درست ۳ روز قبل از برگزاری نیمه نهایی جام حذفی خواهد بود.

استقلال و پرسپولیس، هر دو جزء تیم‌های صعود کننده به نیمه نهایی هستند و ایجاد تغییرات مدیریتی ممکن است باعث ایجاد حواشی و اعتراض طرفداران ۲ تیم گردد.

با این حال باید منتظر ماند و دید کدام‌یک از طرفین برنده این جدال مدیریتی خواهند بود؛ وزارت ورزش و یا اقتصاد.

دیدگاه‌ها