کد خبر : 1936839 | 21 اردیبهشت 1402 ساعت 21:50 | 6.5K بازدید | 2 دیدگاه

جمشیدی: الریاضی بازیکن 90 هزار دلاری داشت

کاپیتان تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: می‌شد بازی مقابل الریاضی را ببریم اما وقتی آن‌ها بازیکن خارجی 90 هزار دلاری دارند، تفاوت ایجاد می‌کند؛ این هزینه کردن‌ها بی‌تاثیر نیست.

جمشیدی: الریاضی بازیکن 90 هزار دلاری داشت

به گزارش "ورزش سه" و به.نقل از تسنیم، محمد جمشیدی در مورد شکست 87 بر 79 تیم شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان در بازی نخست فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا اظهار داشت: ما برای پیروزی وارد زمین شدیم ولی موفق نبودیم. از هواداران عذرخواهی می‌کنم. آنها همواره تیم را حمایت کرده‌اند و به سختی هم تا سالن آزادی آمده بودند.

کاپیتان تیم بسکتبال شهرداری گرگان ادامه داد: ما به عنوان بازیکن همه تلاش خود را کردیم ولی کمی شرایط سخت بود. تیم الریاضی تا کنون تعداد زیادی بازیکن خارجی عوض کرده است که این هزینه کردن‌ها بی‌تاثیر نیست. آنها تیم خوبی بودند و بهتر از ما کار کردند.

ویدئو: 300378

ستاره تیم شهرداری گرگان گفت: می‌شد بازی را ببریم اما وقتی آن‌ها بازیکن خارجی 90  هزار دلاری دارند، تفاوت ایجاد می‌کند. قول می‌دهم این باخت را در بازی بعد جبران و بهتر از امروز کار کنیم.

وی تصریح کرد: البته نباید لیگ ایران را فراموش کنیم‌. یک‌شنبه بازی مهمی با تیم بسکتبال نفت داریم و باید با تمام توان ظاهر شویم. الریاضی را هم بهتر آنالیز می‌کنیم تا با قدرت برابر این تیم در لبنان حاضر شویم.

دیدگاه‌ها