کد خبر : 1937017 | 22 اردیبهشت 1402 ساعت 18:21 | 5.9K بازدید | 2 دیدگاه

پیام صریح اینتر به اینزاگی: او فصل بعد مربی ماست

جوزپه ماروتا، مدیر اینتر، می‌گوید خبرهای اخیر درباره اخراج سرمربی این تیم سیمونه اینزاگی در پایان فصل شایعه است و او فصل بعد هم هدایت اینتر را به عهده خواهد داشت.

پیام صریح اینتر به اینزاگی: او فصل بعد مربی ماست

به گزارش "ورزش سه"، جوزپه ماروتا، امروز در ایتالیا به دلیل خدماتش به ورزش نشان لیاقت این کشور را دریافت کرد و بعد از مراسم در گفت‌وگو با رسانه‌ها به خبرهای این روزها درباره احتمال اخراج سیمونه اینزاگی در پایان فصل پاسخ داد و آن را شایعه دانست.

نراتزوری چهارشنبه شب کار بزرگی کرد و در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان موفق شد در سن‌سیرو رقیب سنتی‌اش میلان را 2-0 شکست دهد تا بیش از پیش به فینال این رقابت‌ها نزدیک شود.

ماروتا در صحبت‌های خود ابتدا به این پیروزی اشاره کرد و گفت: "خیلی خوشحالیم، ولی اجازه نمی‌دهیم این خوشحالی ما را از هدف منحرف کند. ما بازی رفت را برده‌ایم و هنوز به فینال صعود نکرده‌ایم. عملکرد تیم خوب بود و ما را به بازی برگشت امیدوارتر کرد. ولی در گذشته دیده‌ایم که در بازی‌های برگشت احتمال کامبک‌‌های بزرگ هست و میلان تیمی نیست که بتوان دست‌کم گرفت".

1874437

مدیر اینتر در پاسخ به این سوال که آیا اینزاگی فصل آینده هم سرمربی نراتزوری خواهد بود یا نه، گفت: "من اینطور فکر می‌کنم. ما یک مربی را با یک اتفاق یا یک مسابقه ارزیابی نمی‌کنیم. نوع ارزش‌یابی ما حرفه‌ای و بر اساس عملکرد است. اینزاگی مربی خوبی است. در عملکرد او یک نکته منفی کوچک هست و آن این است که ما قهرمان سری آ نشدیم و در کورس قهرمانی نیستیم، ولی این در مورد خیلی تیم‌های دیگر هم صادق است. ناپولی امسال درخشان بود. ما در کورس قهرمانی فقط تماشاچی بودیم؛ ولی به جز این بقیه فصل برای ما مثبت بوده. گمانه‌زنی‌هایی که در رسانه‌ها می‌شود شایعه است".

1857635

دیدگاه‌ها