کد خبر : 1937244 | 23 اردیبهشت 1402 ساعت 17:17 | 9.6K بازدید | 12 دیدگاه

نمایش 27 دقیقه‌ای پس از یک فصل انتظار؛

کلین‌شیت سپاهان با ماجراهای جنجالی و فراموش نشدنی

برای اولین مرتبه در لیگ بیست و دوم، نیما میرزازاد فرصت حضور در چارچوب دروازه سپاهان را پیدا کرد و نمایشی خیره‌کننده داشت.

کلین‌شیت سپاهان با ماجراهای جنجالی و فراموش نشدنی

به گزارش "ورزش‌سه"، مطابق انتظار پیام نیازمند از ابتدا در ترکیب سپاهان قرار گرفته بود و در نیمه اول یک بار دیگر آمادگی خود را مقابل تیم سابقش به رخ کشید و موقعیت‌هایی که بازیکنان تیم پیکان ایجاد کردند را با عکس‌العمل‌های به موقع مهار کرد، اما وقتی کادر فنی سپاهان کسب 3 امتیاز را قطعی دانست، تصمیم به استفاده از نیما میرزازاد گرفت، که در طول مسابقات با حضور رشید مظاهری و در ادامه پیام نیازمند اصلا شانس بازی به دست نیاورده بود.
با این دیدگاه بود که نیما میرزاد از دقیقه 63 به جای پیام نیازمند وارد زمین شد و اتفاقا در بدو ورود روی ضربه سر بسیار خوب بازیکن پیکان واکنشی نشان داد، که حتی ممکن بود پیام نیازمند را به دردسر بیندازد.

ویدئو: 300483

برای میرزازاد که فصل گذشته در آبادان برایش خوب سپری نشد، دیدار برابر پیکان سرشار از اتفاقات فراموش نشدنی بود و چند دقیقه بعد از آن واکنش دیدنی و دشوار، این سنگربان موفق به مهار ضربه پنالتی ثابت ایمانی هافبک پیکان شد، تا نقش مهمی در کلین‌شیت سپاهان مقابل شاگردان مجتبی حسینی به همراه پیام نیازمند داشته باشد.
نکته قابل توجه اینکه نیما میرزازاد در شرایطی اولین حضور خود را برای سپاهان در فصل بیست و دوم تجربه کرد، که در سوی مقابل رشید مظاهری وجود داشت؛ سنگربانی که در ابتدای فصل قرار بود جلوتر از او به عنوان گلر اول سپاهان بازی کند، اما حضور پیام نیازمند پس از هفته دوم به یک باره معادلات را برهم زد و دنهایت مظاهری هم پس از یک سال حضور در اردوی طلایی‌پوشان تصمیم به جدایی گرفت. 

البته که هر چه بود، سپاهان در پایان یک بازی سخت و پرچالش که تا دقایق پایانی نیمه اول برای آنها در ورزشگاه نقش جهان بسیار دشوار دنبال شد، علاوه بر ثبت کلین که با درخشش دو سنگربان تیم به دست آمد، 5 گل هم زد تا 90 دقیقه دیگر جنگ قهرمانی میان شاگردان مورایس و گل‌محمدی ادامه‌دار باشد.

دیدگاه‌ها