کد خبر : 1937255 | 23 اردیبهشت 1402 ساعت 17:58 | 16.7K بازدید | 3 دیدگاه

پیام صریح مولر به توخل در دقیقه 21 (عکس)

توماس مولر در بازگشت به ترکیب فیکس بایرن مونیخ خیلی زود گلزنی کرد تا به مربی‌اش توماس توخل نشان بدهد می‌تواند در بازی‌های حساس روی او حساب باز کند.

پیام صریح مولر به توخل در دقیقه 21 (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ از دقایقی پیش در خانه خود آلیانز آرنا و در هفته سی و دوم بوندس‌لیگا به مصاف شالکه رفته است.

باواریایی‌ها که در حال حاضر صدرنشین بوندس‌لیگا هستند بعد از بازی امروز خود مقابل شالکه تا پایان فصل دو بازی دیگر در پیش خواهند داشت. نزدیک بودن امتیاز بایرن با دورتموند باعث شده سه بازی پایانی فصل برای تیم توماس توخل اهمیتی بسیار زیاد داشته باشد.

1874908

در شروع مسابقه یک تغییر در ترکیب بایرن در آلمان مورد توجه قرار گرفت. این تغییر عبارت بود از بازگشت توماس مولر، ستاره کارکشته تیم مونیخی، به ترکیب اصلی تیم بعد از چندین هفته حضور او در لیست ذخیره‌ها.

ستاره 33ساله آلمانی در این بازی از همان ابتدا درخشان ظاهر شد تا نشان دهد برای ثابت کردن خود به توماس توخل از انگیزه زیادی برخوردار است. مولر از همان دقایق اولیه بارها برای خط دفاعی شالکه مشکل‌ساز شد. او که چندین فرصت برای تیمش خلق کرده بود در دقیقه 21 موفق شد گل اول بایرن را به ثمر برساند. او از نزدیکی مرز منطقه جریمه با یک شوت پای چپ ناگهانی و پرقدرت دروازه شالکه را باز کرد.

1874909

مولر امیدوار است در دو بازی حساس بعدی که آخرین مسابقات بایرن در این فصل بوندس‌لیگا هستند هم به عنوان بازیکن فیکس به میدان برود تا برای باقی‌ ماندن جام قهرمانی در مونیخ تلاش کند. جامی که از سال 2013 از این شهر بیرون نرفته است.

1874910

شایان ذکر است که بعد از قرار گرفتن نام توماس مولر در فهرست ذخیره‌های بایرن در هفته‌های متوالی شایعاتی درباره انتقال او به تیمی دیگر در تابستان امسال مطرح شده است. البته مدیرعامل بایرن، اولیور کان، اخیرا این شایعات را تکذیب کرده بود. 

دیدگاه‌ها