کد خبر : 1937424 | 24 اردیبهشت 1402 ساعت 14:37 | 10K بازدید | 4 دیدگاه

جای خالی‌اش حس شد

توخل: دلتنگ روبرت لواندوفسکی هستیم

توماس توخل یکی از دلایل ناکامی بایرن در لیگ قهرمانان را نبود مهاجمی در حد و اندازه‌های روبرت لواندوفسکی عنوان کرد و گفت که در مونیخ دلتنگ ستاره لهستانی هستند.

توخل: دلتنگ روبرت لواندوفسکی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ با برتری 6 گله دیروز برابر شالکه تنها دو پیروزی تا کسب یک قهرمانی دیگر در بوندسلیگا فاصله دارد و توماس توخل می‌تواند اولین جام خود با بایرن را به دست بیاورد. او چندی پیش جانشین یولیان ناگلزمان شد و نتوانست بایرن را در لیگ قهرمانان به موفقیت برساند و این تیم با شکست از سیتی حذف شد. بایرن در بوندسلیگا نیز نتوانسته قاطعیت فصل گذشته را نشان دهد و همچنان به فاصله دو هفته تا پایان، خطر دورتموند را بیخ گوش خود حس می‌کند.

1874124

توماس توخل در مصاحبه جدید خود یکی از مشکلات بایرن را نبود یک مهاجم درجه یک و بزرگ عنوان کرد: «معتقدم هر تیم بزرگ و مدعی قهرمانی باید یک مهاجم شماره 9 درجه یک داشته باشد. کسی که بتواند در هر فصل بیش از 30 گل به ثمر برساند. فصل قبل بایرن لواندوفسکی را داشت که 50 گل زد ولی امسال او را نداشتیم و بایرن از این ناحیه ضربه خورد. ما دلتنگ لوا شدیم.»

1838736

توخل ادامه داد: «به سیتی و رئال نگاه کنید؛ هر دو تیم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان هستند و مهاجمان بسیار بزرگ و تعیین کننده ای نیز دارند. این رمز موفقیت هر تیم است. ما شانس های خوب گلزنی خلق می کنیم ولی در برخی بازی‌ها نبود یک شماره 9 بزرگ را حس کرده ایم.»

لازم به ذکر است که لواندوفسکی در فصل جاری برای بارسا در همه رقابت‌ها 29 گل زده و با 19 گل فعلا آقای گل لالیگاست.

دیدگاه‌ها