کد خبر : 1937473 | 24 اردیبهشت 1402 ساعت 18:33 | 2.7K بازدید | 1 دیدگاه

مونزا 2-0 ناپولی، قهرمان شکست خورد

ناپولی در هفته سی و پنجم سری A برای چهارمین بار در طول این فصل تن به شکست داد. تیم برنده هم مونزا بود که با برد 2 بر صفر برابر قهرمان، همه را شگفت‌زده کرد.

مونزا 2-0 ناپولی، قهرمان شکست خورد

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی که قصد دارد رکورد بیشترین امتیازش در سری A را -91 امتیاز در زمان مربیگری ساری- بشکند، در این راه به دست‌انداز خورد و نتوانست از مونزا –تیم سیلویو برلوسکونی- امتیاز بگیرد. با این شکست، ناپولی همان 83 امتیازی ماند و مونزا با 49 امتیاز و دو پله صعود به رده نهم جدول رسید.

ناپولی در ثانیه دوازدهم مسابقه می‌توانست به گل برسد. زیلینسکی از سمت راست وارد هجده قدم شد و شوت او از کنار دروازه بیرون رفت. 
شش دقیقه بعد، مونزا جواب حمله خطرناک مهمان را داد. کالدیرولا از سمت چپ نفوذ کرد و به سمت وسط 18 قدم رفت. دنی موتا توپ را از او گرفت و به سمت دروازه ناپولی چرخید و شوت زد اما توپ به پای ژسوس خورد و بیرون رفت.

ویدئو: 300677

حمله خطرناک بعدی را هم مونزا تدارک دید. در دقیقه پانزدهم دیدار، آندرا پتانیا توپ را به کارلوس آگوستو برگشت داد تا در میانه هجده قدم، دروازه ناپولی را نشانه بگیرد ولی ضربه او هم به ژسوس خورد و بیرون رفت.

سرانجام مونزا جواب حملات خطرناکش را گرفت و دروازه قهرمان لیگ را باز کرد. کاپراری از چپ نفوذ کرد و توپ را در وسط محوطه جریمه به آگوستو رساند. او متئو پسینا را پیدا کرد که به سمت دروازه یورش برده بود و با دروازه‌بان تک به تک شد. خود پسینا می‌توانست شوت بزند اما به بغل، به موتا پاس داد تا به راحتی دروازه را باز کند.

پسینا در دقیقه 26 هم یک فرصت دیگر به دست آورد، ولی ضربه پای چپ او از درون هجده قدم به بیرون زده شد. 
بازیکنان ناپولی بر خلاف مونزا در یک سوم پایانی زمین، پاس‌های بی‌رمق و کم‌دقتی ارسال می‌کنند.

1875347

پس از گل، مونزا تلاش کرد چند حمله دیگر روی دروازه مهمان تدارک ببیند، اما راه به جایی نبرد. ناپولی هم تا دقیقه 35 کار خاصی نکرد. در این لحظه، توپ درون هجده قدم به ویکتور اوسیمن رسید، مهاجم گلزن ناپولی هم به امیر رحمانی پاس داد که شوت محکم او با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت. این جدی‌ترین خطر ناپولی تا اینجای بازی بود.

مونزا هم مثل ناپولی یک فرصت خوب را از دست داد. آگوستو در دقیقه 39 از چپ نفوذ کرد و توپ را به پتانیا در قلب محوطه جریمه رساند اما مهاجم مونزا موقع زدن توپ لیز خورد و ضربه‌اش از کنار دروازه به بیرون رفت.

بازی بعد از گل مونزا هیجان بیشتری گرفته بود و هر دو تیم حملات خطرناک‌تری را ایجاد می‌کردند. در دقیقه 41 رحمانی توپ را به وسط محوطه هجده قدم سانتر کرد، توپ به آنگیسا رسید و او هم با پای راست، سمت راست دروازه را نشانه گرفت، اما دی‌گرگوریو شیرجه زد و دروازه را نجات داد.

1875346

نیمه اول با تک گل مونزا به پایان رسید. نیمه دوم با حملات پراکنده و بی‌خطر ناپولی شروع شد اما در دقیقه 54 باز هم مونزا بود که به گل رسید. 
موتا از سمت راست نفوذ کرد و شوت زد که ضربه او با دفع گولینی، دروازه‌بان ناپولی همراه شد. آندرا پتانیا به سرعت خودش را به توپ برگشتی رساند و آن را به گوشه دروازه فرستاد.

با نشستن مین-جائه روی نیمکت، خط دفاع ناپولی به طور مشهودی دچار ضعف و فقدان رهبری شده بود. بعد از گل دوم، باز هم مونزا بود که برای زدن گل فشار می‌آورد و با این دفاع سردرگم ناپولی، هر چیزی ممکن بود.

در نهایت، نه ناپولی توان باز کردن دروازه حریف را پیدا کرد و نه مونزا اجازه چنین اتفاقی را داد تا قهرمان لیگ متحمل شکست شود.

دیدگاه‌ها