کد خبر : 1937486 | 24 اردیبهشت 1402 ساعت 20:13 | 45.2K بازدید | 7 دیدگاه

آزمون می‌توانست ۵ گله شود؛

حسرت سردار با از دست رفتن لیگ اروپا (عکس)

ستاره ایرانی بایرلورکوزن در حضور ۸۸ دقیقه‌ای مقابل اشتوتگارت شانس گلزنی داشت.

حسرت سردار با از دست رفتن لیگ اروپا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون پس از پنج مسابقه فاصله گرفتن از ترکیب بایرلورکوزن در رقابت‌های بوندسلیگا و لیگ اروپا، در دیدار امروز مقابل اشتوتگارت دوباره به جمع ۱۱ نفر اصلی بازگشت و در خط حمله قرار گرفت که در همان دقایق ابتدایی شانس افزایش گل‌های خود در این فصل را داشت.

ویدئو: 300681

تیم فوتبال بایرلورکوزن که سردار آزمون را در راس خط حمله می‌دید، از ساعت ۱۷ امروز در استادیوم مرسدس بنز آرنا به مصاف اشتوتگارت رده هفدهمی رفت تا یکی از مسابقات هفته سی و دوم بوندسلیگا آلمان را برگزار کند، اما نتوانست در این مسابقه خارج از خانه به برتری دست پیدا کند.

شاگردان ژابی آلونسو که بازی را بهتر آغاز کردند، در دقیقه ۸ روی نفوذ سریع موسی دیابی از سمت چپ زمین صاحب موقعیت شدند که ارسال زمینی این بازیکن به مقابل تیرک اول با ضربه سردار آزمون همراه بود، اما این توپ تبدیل به گل نشد و عرض زمین را طی کرد.

مهاجم ایرانی بایرلورکوزن که بیست و یکمین بازی فصل خود در بوندس لیگا را انجام می‌داد و به دنبال ثبت ششمین گل خود بود، در دقیقه ۴۵ هم یک ضربه به سمت دروازه حریف زد که مدافع اشتوتگارت توپ را دفع کرد.

در دقیقه ۵۷ سرهو گویراسی با ضربه چیپ دروازه بایرلورکوزن را از روی نقطه پنالتی باز کرد که یاران آزمون هم با پنالتی پالاسیوس در دقیقه ۷۰ کار را به تساوی کشیدند.

مهاجم ایرانی بایر لورکوزن در دقیقه ۸۷ تعویض شد و در نهایت شاگردان ژابی آلونسو در ورزشگاه خانگی اشتوتگارت به تساوی یک بر یک دست پیدا کردند تا ۴۹ امتیازی شوند و با یک تفاضل گل کمتر نسبت به ولفسبورگ در جایگاه هفتم جدول بوندس لیگا قرار بگیرند.

یاران آزمون با این تساوی بدموقع شانس رسیدن به فرایبورگ رده پنجمی و ۵۶ امتیازی را در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل جاری بوندس لیگا از دست دادند تا نتوانند به سهمیه لیگ اروپا برسند و حالا فقط برای کسب سهمیه لیگ کنفرانس شانس دارند.

1875374
1875375
1875376

دیدگاه‌ها