کد خبر : 1937527 | 25 اردیبهشت 1402 ساعت 00:43 | 31.9K بازدید | 4 دیدگاه

بدشانسی در اولین گل فصل؛

محرمی تیر دروازه را شکست! (عکس)

مدافع ایرانی دینامو زاگرب در شب پیروزی پُرگل تیمش مقابل سیبنیک درآستانه گلزنی قرار داشت.

محرمی تیر دروازه را شکست! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه هفته سی و چهارم لیگ یک کرواسی، تیم فوتبال دیناموزاگرب که صادق محرمی را برای چهارمین بازی پیاپی در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۲۰:۴۰ یکشنبه شب در ورزشگاه ماکسیمیر به مصاف تیم قعرنشین سیبنیک رفت.

یاران محرمی که دو هفته قبل قهرمانی‌شان را در رقابت‌های لیگ یک کرواسی قطعی کرده و دیدارهای تشریفاتی انجام می‌دادند، پس از دو تساوی پیاپی موفق به کسب پیروزی پُرگل مقابل سیبنیک شدند و سه امتیاز خانگی به دست آوردند.

تیم فوتبال دینامو زاگرب در دیدار مقابل سیبنیک با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی دست پیدا کرد تا ۷۵ امتیازی شود و در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ یک کرواسی، اختلاف ۱۰ امتیازی با هایدوک اسپلیت رده دومی پیدا کند.

صادق محرمی، ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب که پیش از این در ۲۲ مسابقه لیگ یک کرواسی به میدان رفته و روی دو گل تیمش تاثیرگذاری داشت، نزدیک بود مقابل سیبنیک نخستین گل فصل خود را به ثمر رساند که بخت با او یار نبود.

1875470
1875471

محرمی که در هفته‌های گذشته یکی از بهترین بازیکنان دینامو زاگرب بوده، در چهارمین حضور متوالی خود در ترکیب این تیم مقابل سیبنیک این شانس را داشت گلزنی کند، اما شوت محکم او در دقیقه ۸۵ به تیرک افقی دروازه اصابت کرد و دفع شد.

دیدگاه‌ها