کد خبر : 1937560 | 25 اردیبهشت 1402 ساعت 09:45 | 35.9K بازدید | 12 دیدگاه

مومنی: حداقل یک فصل دیگر بازی میکنم

ارزان‌ترین تیم لیگ برتر، عنوانی که مدعی پیدا کرد!

آقا مازیار برای نقل ‌و انتقالات برای کسری تیمش به بازیکن خوب نیاز دارد و بازیکن خوب هم بودجه خوب می‌خواهد که این شرایط مهیا نیست

ارزان‌ترین تیم لیگ برتر، عنوانی که مدعی پیدا کرد!

به گزارش ورزش سه، ملوان انزلی که خیلی وقت است بردی نداشته مقابل مس کرمان هم به تساوی رضایت داد. مهدی مومنی مهاجم باتجربه ملوان در این مورد به خبرنگار ما گفت: تیم حریف را خوب آنالیز کرده بودیم ما نیمه اول باید دو سه گل می زدیم هر کاری کردیم گل بزنیم نمی شد زیرا ۱۰ تایی داشتند دفاع می‌کردند و یک موقعیت صد در صد داشتیم که گلرشان گرفت بچه ها خیلی تلاش کردند به گل برسیم نشد. دوست داشتیم آخرین بازی خانگی را ببریم و رتبه مان بهتر شود هر کاری کردیم به در بسته خوردیم مس برای نیفتادن می‌جنگید آخرش هم مساوی شد این هفته هم با مسجد سلیمان بازی داریم که امیدوارم به خوبی و خوشی تمام شود.

مهاجم ملوان در مورد آمار نه چندان خوب خط حمله این تیم توضیح داد: باید فنی در این مورد صحبت شود زیرا ترکیب ما زیاد دست می‌خورد و هافبک وسط هایمان به هماهنگی لازم نمی‌رسیدند. کیفیت راضی کننده نداشتیم اما بد هم نبودیم آمار گلزنی تیمی پایین بود چون سال اول بود آن هم با این بضاعتی که داشتیم ۸۰ درصد بازیکنان برای لیگ یک بودند و این خیلی تاثیرگذار بود. فکر می‌کنم هشت هفته اپل خوب گل می زدیم اما بد هم گل می‌خوردیم بعد از آن کمی به فاز دفاعی رفتیم و به همین دلیل عملکرد هجومی ما پایین آمد.

1856709

خبر خداحافظی مازیار زارع در پایان فصل از چالش های جدید ملوان است، این بازیکن در این مورد توضیح داد: فکر می کنم کمترین بودجه برای تیم ما یود و با ۳۰ میلیارد بسته شد. شما کنار آقا مازیار نیستید. یک مربی دوست دارد بهترین شرایط برایش فراهم باشد . او برای نقل ‌و انتقالات برای کسری تیمش به بازیکن خوب نیاز دارد و بازیکن خوب هم بودجه  می‌خواهد که این شرایط مهیا نیست. او به همین خاطر ناراحت است چون دارد می‌بیند که استان کمکی به تیم شهرش نمی‌کند. با این حال به سهم خودم از مهندس پوررشید تشکر می‌کنم که یک تنه جور تیم را کشید.

مومنی که در این فصل ۴ گل زد دو پنالتی گرفت و یک پاس گل داد در مورد اینکه برای فصل بعد خداحافطی می‌کند یا خیر افرود: حداقل یک فصل دیگر بازی خواهم کرد و کلی انگیزه دارم.

دیدگاه‌ها