کد خبر : 1938090 | 27 اردیبهشت 1402 ساعت 20:10 | 22.8K بازدید | 12 دیدگاه

خوشه طلایی ساوه 0 استقلال خوزستان 2؛

لیگ‌یک/ استقلال نسخه لیگ برتری در 45 دقیقه دوم

استقلال خوزستان در یک دیدار بسیار پراهمیت موفق شد مقابل خوشه طلایی ساوه به پیروزی 2 بر صفر دست پیدا کند.

لیگ‌یک/ استقلال نسخه لیگ برتری در 45 دقیقه دوم

به گزارش "ورزش‌سه"، در یکی از مسابقات تعیین کننده هفته ماقبل پایانی لیگ دسته اول تیم فوتبال استقلال خوزستان در ساوه به مصاف خوشه طلایی رفت و در پایان موفق شد با پیروزی 2 بر صفر از زمین مسابقه خارج شود.
نیمه اول این مسابقه با تساوی بدون گل به اتمام رسید و این نتیجه در حالی رقم خورد که شاگردان مهدی رجب زاده که مدعی بعدی پس از استقلال خوزستان برای صعود به لیگ برتر هستند، با گل احمدرضا زنده‌روح با پیروزی به رختکن رفته بودند.
با این حال با شروع نیمه دوم شاگردان سیروس پورموسوی که به هیچ وجه نمی‌خواستند جایگاه دومی خودشان را از دست بدهند، با گل جواد آقایی پور در دقیقه 48 پیش افتادند و موفق به حفظ این نتیجه تا دقیقه 90 شدند؛ جایی که این بار رضا نبی‌زاده بود که برای آبی‌پوشان خوزستانی از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و اختلاف را به عدد 2 رساند، تا کسب 3 امتیاز حیاتی مسابقه تضمین شود.
با این پیروزی استقلال خوزستان 54 امتیازی شد و البته همچنان در هفته پایانی نفس فجر شهید سپاسی شیراز با 53 امتیاز را در هفته پایانی پشت سرش احساس خواهد کرد. سوی دیگر این مسابقه که با 35 امتیاز در رتبه دوازدهم باقی ماند. شاگردان وحید بیاتلو البته با وجود اینکه خط سقوط تهدیدشان نمی‌کند، روزهای سختی را سپری می‌کنند، چون مشکلات مالی فراوانی دارند و با توجه به جایگاه تثبیت شده تیم هم کسی به گلایه‌های بازیکنان و اعضای کادر فنی توجهی ندارد.

دیدگاه‌ها