کد خبر : 1938132 | 28 اردیبهشت 1402 ساعت 01:16 | 54.6K بازدید | 27 دیدگاه

سیتی با تیمی که دارد می‌تواند قهرمان شود

آنچلوتی: می‌مانم و برای یک چمپیونزلیگ دیگر می‌جنگم

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از شکست سنگین مقابل سیتی به دفاع از شاگردانش پرداخت.

آنچلوتی: می‌مانم و برای یک چمپیونزلیگ دیگر می‌جنگم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب با 4 گل مغلوب سیتی شد تا از رسیدن به دیدار پایانی چمپیونزلیگ ناکام بماند. شاگردان کارلو آنچلوتی که در دیدار رفت مقابل حریف خود به تساوی 1-1 رسیده بودند امشب در ورزشگاه  اتحاد حرفی برای گفتن نداشتند و خوش شانس بودند که بیش از 4 گل دریافت نکردند. صحبت‌های سرمربی رئال بعد از این شکست را بخوانید:

شکست سنگین مقابل سیتی
این شکست خیلی دردناک بود. آنها کاملا برتر از ما بودند و چاره‌ای جز قبول شکست و فکر کردن به فصل آینده نداریم. البته از این اتفاقات و شکست‌ها در فوتبال رخ می‌دهد و طبیعی است. ما باید از این شکست‌ها درس بگیریم.

1876590

کیفیت بالای تیم حریف
رسیدن به نیمه نهایی چمپیونزلیگ خود یک موفقیت است. ما در این مرحله به تیمی باختیم که کیفیت و قدرت بیشتری داشت. سال گذشته ما تیم برتر بودیم و امسال آنها برتر بودند و پیروز شدند.

تردیدها در مورد آینده
آنچلوتی که پیش از بازی هم گفته بود قرار نیست در پایان فصل جایی برود در صحبت‌های خود پس از شکست مقابل سیتی نیز به این مورد تاکید کرد: "فکر نمی‌کنم کسی در مورد من تردیدی داشته باشد. رئیس باشگاه 15 روز پیش در این مورد کاملا واضح صحبت کرد. سال بعد اینجا هستم تا برای یک چمپیونزلیگ دیگر مبارزه کنیم."
نمایش ضعیف بازیکنان رئال
این بازیکنان همان‌هایی هستند که فصل گذشته سیتی را شکست دادند و قهرمان چمپیونزلیگ شدند. آنها شایسته احترام هستند. ما مجبور نیستیم درام بسازیم. این تیم در این فصل بسیار خوب عمل کرد و فصل آینده آن را تکرار خواهد کرد.

1876591

شانس قهرمانی سیتی
سیتی فصل خوبی داشت و با تیمی که دارد می‌تواند مثل سال گذشته ما قهرمان چمپیونزلیگ شود.

غر زدن وینیسیوس بعد از گل اول سیتی
نمی‌دانم وینیسیوس آنجا چه چیزی به من می‌گفت. راستش را بخواهید یادم نیست!

دیدگاه‌ها