کد خبر : 1938283 | 28 اردیبهشت 1402 ساعت 19:15 | 3.4K بازدید | 2 دیدگاه

نبرد حسینی و ربیعی در کرج برنده نداشت

پیکان یک - مس رفسنجان یک، تساوی در گام آخر

تیم‌های پیکان و مس رفسنجان در بازی آخر در یک بازی پرافت و خیز به تساوی یک بر یک دست یافتند.

پیکان یک - مس رفسنجان یک، تساوی در گام آخر

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات نسبتا تشریفاتی هفته سی‌ام لیگ برتر و در ورزشگاه انقلاب کرج، پیکانی‌ها میزبان مس رفسنجان بودند. شاگردان حسینی که در رده دوازدهم ایستاده‌ بودند، برای صعود یک رتبه‌ای در جدول نیاز به کسب امتیاز از این بازی داشتند. از سوی دیگر مس رفسنجان نیز برای حفظ رتبه پنجم جدول باید حداقل یک امتیاز می‌گرفت تا در صورت توقف گل گهر برابر نفت آبادان بتواند با همین رتبه لیگ را به پایان برساند. 

این بازی که در ورزشگاه انقلاب کرج و با حضور تعداد کمی از تماشاگران برگزار می‌شد، در نیمه اول و دوم موقعیت‌های زیادی را روی دروازه‌های دو تیم به همراه داشت. با اینکه بیش از 80 دقیقه بازی بدون گل دنبال می‌شد، در 10 دقیقه پایانی هر دو تیم به یک گل رسیدند تا بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد. 
با این نتیجه پیکان و مس رفسنجان لیگ را با یک امتیاز و کسب رتبه‌های یازدهم و پنجم جدول به پایان رساندند.

📆هفته سی‌ام لیگ برتر/ پنجشنبه، 28 اردیبهشت ۱۴۰۲/ ساعت 18
🏟 ورزشگاه انقلاب کرج/ تعداد تماشاگر: 300 نفر 
👕داوران: محمدباقر پورباقر، مرتضی سلمان‌نژاد، ابراهیم امتنانی، رضوان سرشار/ ناظر: محمود رفیعی 

پیکان

1876900


مس رفسنجان ترکیب مس رفسنجان: 

حامد لک، شاهین توکلی، رامتین سلیمان‌زاده (85- ایمان سلیمی)، جفرسون باهیا، سیدمهدی حسینی، مهرداد رضایی، حسن جعفری (۴۶- محمدحسین کریم زاده)، فرشید باقری، محمدمهدی محبی (67- گادوین منشا)، فراز امامعلی، لوسیانو پریرا 
سرمربی: محمد ربیعی

🟨 اخطارها:
پیکان پیکان: مهدی لیموچی (22) - محمدجواد آزاده (45)

⚽شرح گل:
پيكان صفر - مس رفسنجان يك (فرشيد باقرى دقيقه ٨٣): در شلوغى محوطه جريمه پيكان و روى اشتباه مدافعان اين تيم، توپ به فرشيد باقرى رسيد و اين بازيكن با يك بغل پاى دقيق توپ را به تور دروازه پيكان رساند.

پیکان یک - مس رفسنجان یک (مهدی لیموچی دقیقه ۸۶): دقایقی بعد از گلی که فرشید باقری برای مس به ثمر رساند، با اعلام پنالتی به سود تیم میزبان و گلزنی لیموچی بازی به تساوی کشیده شد تا نتیجه در پایان یک بر یک به ثبت برسد.

⏱ لحظات حساس:

دقیقه ۸: ارسال منصور باقری هافبک پیکان را در دهانه دروازه مدافع به كرنر فرستاد.
دقیقه ۱۱: روى حرکت خوب پیکان از سمت چپ مهدی لطفی در محوطه صاحب توپ شد و بعد از جا گذاشتن يك بازيكن شوتى را روانه دروازه كرد كه حامد لک در دو مرحله توپ را در اختيار گرفت.
دقیقه ۱۹: روى ارسال جواد آزاده از راست و دفع ناقص مدافع مس، توپ به لطفی رسید و ضربه اين بازيكن از داخل محوطه را لک دفع کرد.
دقیقه ۳۱: ارسال حسن جعفری از راست جلوی دروازه پيكان از زیر پای شیمبا خارج شد تا او مقابل دروازه خالى ناكام بماند.
دقيقه ٣٤: نفوذ ليموچى از سمت چپ روى دروازه مس با يك پاس كاتبك به حسينى رسيد كه ضربه مهاجم پيكان از كنار دروازه به بيرون رفت.
دقيقه ٣٨: نفوذ ليموچى از سمت چپ بار ديگر خطرساز شد. مهاجم پيكان بعد از جا گذاشتن دو نفر در موقعيت تك به تك توپ را به كنار دروازه كوبيد.
دقیقه ۴۳: روى يك ضربه ایستگاهی و ارسال فرشید باقری بر روى دروازه پيكان، ضربه سر جفرسون به شكل خطرناكى از كنار دروازه به بيرون رفت. 
دقيقه ٤٥+١: ارسال حسينى از سمت چپ با ضربه سر پريرا همراه شد كه اين توپ هم در چارچوب قرار نگرفت.
دقیقه ۵۱: حرکت مس از چپ با پاس عرضی به مهدی حسینی همراه شد كه شوت اين بازيكن از بالای دروازه به بيرون رفت. 
دقیقه ۵۴: حرکت ترکیبی پیکان پشت محوطه جريمه مس با شوت محمدعلی کاظمی همراه شد كه ضرب اين بازيكن میلی متری از کنار دروازه به اوت رفت.
دقيقه ٦١: ليموچى با عبور از دو بازيكن مس، وارد محوطه جريمه شد، اما شوت او از بالاى دروازه به بيرون رفت.
دقيقه ٧٧: روى يك ضربه كرنر براى مس، ضربه سر جفرسون از كنار دروازه پيكان به بيرون رفت.
دقيقه ٧٧: شوت خطرناك گلشنى از فاصله ٤٠ مترى به شكلى خطرناك از كنار دروازه مس به بيرون رفت.
دقيقه ٧٨: ابراهيم صالحى در موقعيت تك به تك با حامد لك، ضربه خود را به سوى دروازه مس روانه كرد، اما توپ بعد از برخورد به سر حامد لك به بيرون رفت.
دقيقه ٨٠: شوت خطرناك گادوين منشا از پشت محوطه جريمه پيكان، به شكلى خطرناك از بالاى دروازه راهى اوت شد.

شرح بازی:  
با توجه به اینکه بازی دو تیم حساسیت چندانی از نظر جدولی نداشت، شاگردان حسینی و ربیعی با خیالی آسوده و بدون استرس به زمین رفتند. در اوایل بازی این تیم پیکان بود که هم روی حرکات ترکیبی و هم روی ضربات ایستگاهی چند موقعیت را روی دروازه تیم مهمان به وجود آورد، اما درخشش حامد لک مانع باز شدن دروازه رفسنجانی‌ها شد. در ادامه این نیمه مس هم به خودش آمد و چند موقعیت هم ایجاد کرد.  
در نیمه دوم نیز دو تیم توانستند موقعیت‌های خطرناکی را روی دروازه حریف به وجود آورند که عملکرد خوب دروازه‌بان‌ها مانع از گلزنی شد. در دقیقه 83 فرشید باقری بالاخره قفل دروازه پیکان را شکست، اما تنها چند دقیقه بعد با اعلام پنالتی به سود تیم میزبان و گلزنی لیموچی بازی به تساوی کشیده شد تا نتیجه در پایان یک بر یک به ثبت برسد.

🔴 *حواشی: 
* حسینی و ربیعی که در هفته‌های اخیر نامشان به عنوان دو گزینه اصلی هدایت تیم فوتبال امید در رسانه عنوان شده، جالب به نظر می‌رسد. 
* حدود 200 هوادار رفسنجانی برای تشویق مس خودشان را به کرج رسانده‌اند. 
* هر دو تیم به برخی از بازیکنان اصلی خود استراحت دادند. پیکانی‌ها دو بازیکن باتجربه خود، یعنی رشید مظاهری و ابراهیم صالحی، را روی نیمکت می‌بینند.  
* رشید مظاهری، دروازه‌بان پیکان، قبل از شروع مسابقه با حضور در زمین به گلر جوان این تیم عرفان اسفندیاری روحیه داد.

1876901

* در دقيقه ٣٥ پيكان مجبور شد به خاطر مصدوميت امير شبانى يك تعويض اجبارى انجام دهد و اين بازيكن جاى خود را به بهروز نوروزى فرد داد.
*در دقیقه ۵۷ در پى برخورد داخل محوطه جریمه پیکان کریم زاده سرنگون شد، اما داور اعتقاد به پنالتی نداشت. ربيعى و نيمكت نشين‌هاى مس شديدا به اين تصميم داور اعتراض داشتند.

🥇بهترین بازیکن: 
محمد لیموچی بازیکن جوان و با انگیزه پیکان در این مسابقه بارها برای مدافعان مس رفسنجان دردسرساز شد و با حرکات انفرادی خود خطرهایی را روی دروازه حریف به وجود آورد. او در نهایت از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند تا روز خوبی را در هفته سی‌ام سپری کند.

دیدگاه‌ها