کد خبر : 1938335 | 28 اردیبهشت 1402 ساعت 21:03 | 223.7K بازدید | 51 دیدگاه

به احساسات هواداران احترام می‌گذارم اما...

مورایس: قهرمان واقعی پرسپولیس است نه ما!

ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان، ضمن ناراحتی از سقوط مس قهرمانی را به پرسپولیس تبریک گفت.

مورایس: قهرمان واقعی پرسپولیس است نه ما!

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان بعد از ناکامی تیمش در قهرمانی گفت: "از اینجا شروع می‌کنم که بگویم که برای مس کرمان بابت سقوطشان ناراحتم اما نمی‌گویم که ما باعثش بودیم اما واقعا می‌توانم آن‌ها را درک کنم چون واقعا ناراحت کننده است. اگر از من بپرسید که خودم را جای مس بگذارم که باید در خانه خودم حتما ببرم یا امتیاز بگیرم که در لیگ بمانم، باید باز هم بگویم که واقعا ناراحتم.

آرزو می‌کنم که هر چه سریع‌تر به لیگ برتر برگردند. هر شهری و مردم هر شهری آرزوی این را دارند که در لیگ برتر تیم داشته باشند و فکر می‌کنم که شهر کرمان لیاقت این را دارد."

مورایس در ادامه گفت: "دوم اینکه به بازیکنان تیمم تبریک می‌گویم که یک بازی سخت دیگر را مدیریت کرده و پیروز شدند. از هواداران تیم هم تشکر می‌کنم که یک بار دیگر حمایت خود را نشان دادند و به اینجا آمدند و در آخر به پرسپولیس تبریک می‌گویم و امیدوارم فصل آینده لیگ بهتری داشته باشیم."

مورایس در واکنش به تشویق هواداران بعد از پایان مسابقه و اینکه آن‌ها می‌گفتند سپاهان قهرمان واقعی است، گفت: "من باید تشکر کنم و به هواداران و احساسات آن‌ها احترام می‌گذارم. من جام را نبردم و جایگاه دوم قهرمان نیست و می‌توانم به پرسپولیس تبریک بگویم. با ۶۵ امتیاز دوم شدیم پس فکر می‌کنم که باید امتیاز بیشتری کسب می‌کردیم."

مورایس در پاسخ به این که کدام نتیجه قهرمانی را از سپاهان گرفت، گفت: "شاید بازی تراکتور، شاید بازی آلومینیوم، شاید مساوی با ذوب آهن، شاید دیداری که با مس رفسنجان مساوی کردیم. دقیقا نمی‌شود گفت."

دیدگاه‌ها