کد خبر : 1938452 | 29 اردیبهشت 1402 ساعت 14:25 | 7.3K بازدید | 1 دیدگاه

تغییر در برنامه زمانی بازی‌های رم و یوونتوس

برنامه زمانی بازیهای هفته 36 تیمهای رم و یوونتوس با تغییر مواجه شد.

تغییر در برنامه زمانی بازی‌های رم و یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، نتایج اخیر یوونتوس و رم در لیگ اروپا باعث شده تا برنامه زمانی بازی‌های هر دو تیم اکنون با تغییر مواجه شود.
یوونتوس قرار بود دوشنبه پیش رو در ساعت 22:15 به وقت تهران به مصاف امپولی برود که اکنون بازی 24 ساعت به تعویق افتاده است و به جای آن سه شنبه شب بازی برگزار خواهد شد.

1877153

در همین حال، رم که قرار بود دوشنبه در ساعت 20 به وقت تهران در ورزشگاه الیمپیکو مقابل سالرنیتانا صف آرایی کند، ساعت 22 همان روز بازی خواهد کرد. همچنین قرار بود دیدار رم نیز به روز سه‌شنبه موکول شود، اما با توجه به اینکه ورزشگاه الیمپیکو در روز چهارشنبه میزبان فینال کوپا ایتالیا بین اینتر و فیورنتیناست، تصمیم شد بازی تنها با ساعاتی تاخیر به انجام برسد.

1877280

رم که در حال حاضر در رده ششم جدول سری آ قرار دارد، به معجزه برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان از لیگ داخلی نیاز دارد. اما رم اگر در فینال لیگ اروپا سویا را شکست دهد، می‌تواند فصل بعد در لیگ قهرمانان حاضر باشد.

در همین حال، یوونتوس که دیشب با شکست از سویا نتوانست به فینال لیگ اروپا راه یابد، در حال حاضر با 69 امتیاز در رده دوم سری آ قرار دارد و احتمالا سهمیه را کسب خواهد کرد.

دیدگاه‌ها