کد خبر : 1938492 | 29 اردیبهشت 1402 ساعت 16:42 | 86.9K بازدید | 46 دیدگاه

برگه پزشکی برای مدافعی که مصدوم شد؛

فرار یک ستاره از اتهام کم‌کاری در تراکتور! (عکس)

انتشار یک تصویر در صفحه اینستاگرام سیدمحمد حسینی، واکنش‌های تندی را برای او به دنبال داشت.

فرار یک ستاره از اتهام کم‌کاری در تراکتور! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، 24 ساعت پیش از بازی حساس با استقلال، پاکو خمس در نشست خبری، اعلام کرد که 5 بازیکن خود را به دلیل مصدومیت و سرماخوردگی در اختیار نخواهد داشت. در این بین همه چیز عادی به نظر می‌رسید تا اینکه سرخپوشان تبریزی شکست غیرمنتظره 7 گله را در تهران متحمل شدند؛ سنگین‌ترین باخت تاریخ باشگاه.

علاوه بر بازیکنان داخل زمین، 5 بازیکن غایب نیز مورد حمله طرفداران قرار گرفتند. اتهام مصدومیت و بیماری ساختگی به شکلی باورنکردنی به این بازیکنان زده می‌شد تا سه سال بعد از ماجرای محسن فروزان، دوباره مواردی مشابه در این باشگاه به وجود بیایند.

سیدمحمد حسینی یکی از این بازیکنان بود که بلافاصله بعد از دشنام‌های تند اینستاگرامی، برگه پزشکی خود را در صفحه اینستاگرامش قرار داد و نوشت که مصدومیت او جدی بوده و به دلیل مشکلی که در مچ پا داشته، نمی‌توانسته مقابل استقلال بازی کند.

همه چیز خوب پیش می‌رفت تا اینکه در برگه پزشکی تاریخ 26 اردیبهشت 1401 موردتوجه طرفداران تراکتور قرار گرفت و موج تازه از حملات اینستاگرامی، این بار با اتهام دروغگویی، نسبت به این بازیکن آغاز شد.

1877343

صورت اتهام این بود که حسینی برگه مربوط به مصدومیت فصل گذشته خود را برای این فصل استفاده کرده و قصد فریب هواداران تراکتور را داشته است. با این حال چند نکته در این بین جالب توجه است:

* سربرگ پزشکی مربوط به دکتر نوالی است که مطبش در خیابان آزادی تبریز واقع شده این در حالی است که حسینی فصل گذشته این مقطع پیراهن هوادار تهران را برتن داشت.
* نامه خطاب به دکتر حبیبی، پزشک باشگاه تراکتور نوشته شده است. طبیعتا حتی اگر نامه برای فصل گذشته باشد، باید مخاطب پزشک تیم هوادار می‌بود.
* هبچ خبری مبنی بر مصدومیت محمد حسینی در اردیبهشت 1401 از ناحیه مچ پا وجود ندارد که او نیاز به پزشک هم داشته باشد.

بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که اشتباه از سوی پزشک تبریز صورت گرفته که به جای 26 اردیبهشت 1402 به اشتباه از تاریخ سال گذشته استفاده کرده است.

حبیبی، پزشک تراکتور، در این خصوص به خبرنگار ما می‌گوید: «من مصدومیت سیدمحمد حسینی را تائید می‌کنم و او در بازی با مس کرمان دچار آسیب‌دیدگی شد و بازی با نساجی را هم با درد بازی کرد و برای این دیدار امکان بازی نداشت. او باید دوره توانبخشی را سپری کند تا به دیدارهای فصل آینده برسد.»

حالا باید دید واکنش هواداران به این موضوع چه خواهند بود و آیا آنها اشتباه فوق تخصص ارتوپدی در درج تاریخ 1401 را خواهند پذیرفت یا خیر؟

دیدگاه‌ها