کد خبر : 1938558 | 29 اردیبهشت 1402 ساعت 21:57 | 26.9K بازدید | 9 دیدگاه

خیال اینتر راحت شد: ستاره گرجی ناپولی مصدوم است

در آستانه دیدار یکشنبه شب اینتر با ناپولی رسانه‌های ایتالیایی گزارش دادند کواراتسخلیا، ستاره گرجی ناپولی، به دلیل مصدومیت در این بازی به میدان نخواهد رفت.

خیال اینتر راحت شد: ستاره گرجی ناپولی مصدوم است

به گزارش "ورزش سه"، اینتر، فینالیست لیگ قهرمانان اروپا، روز یکشنبه به شهر ناپل می‌رود تا با قهرمان این فصل سری آ، ناپولی، در استادیوم دیه‌گو آرماندو مارادونا دیدار کند.

دیدار دو تیم در هفته سی و ششم سری آ، هر چند برای ناپولی که قهرمانی‌اش را قطعی کرده یک بازی تشریفاتی است، اما برای اینتر دیداری حائز اهمیت خواهد بود. اینتر علاوه بر اینکه می‌خواهد پیش از فینال چمپیونزلیگ قدرتش را نشان بدهد. از سوی دیگر برای اطمینان از کسب سهمیه فصل آینده نمی‌خواهد در سه هفته باقی‌مانده از سری آ امتیاز از دست بدهد.

1818149

رسانه‌های ایتالیایی امروز گزارش دادند که اینتر با توجه به خبری که از شهر ناپل مخابره شده خیالش برای بازی یکشنبه راحت‌تر شده است. این خبر حاکی است در تمرین اخیر ناپولی، کواراتسخلیا، ستاره اهل گرجستان این تیم، با دیگر بازیکنان تمرین نکرده و در سالن سرپوشیده زیر نظر فیزیوتراپ‌ها به صورت انفرادی تمرینی سبک را پشت سر گذاشته است.

بر اساس گزارش‌ها، کواراتسخلیا در تمرین روز پنج‌شنبه ناپولی ضربه شدیدی از یکی از بازیکنان این تیم دریافت کرده و مصدوم شده است. ناپولی تا این لحظه به صورت رسمی درباره شرایط کواراتسخلیا اظهارنظر نکرده، ولی رسانه‌ها می‌گویند بعید به نظر می‌رسد او در دو روز باقی‌مانده شرایط بازی مقابل اینتر را پیدا کند.

این ستاره گرجی از مهم‌ترین بازیکنان ناپولی در فصل جاری بود که در قهرمانی این تیم نقش قابل توجهی داشت. کواراتسخلیا در این فصل تا اینجا 12 گل به ثمر رسانده و 10 پاس گل داده است.

1753280

دیدگاه‌ها