کد خبر : 1938678 | 30 اردیبهشت 1402 ساعت 15:57 | 7.6K بازدید | 2 دیدگاه

فدراسیون خودش را مسئول می‌داند؛

تا سقف بودجه مشخص نشده، باشگاه‌ها قرارداد نبندند

مدیر روابط عمومی فدراسیون می‌گوید برای مشخص شدن سقف قراردادها ۱۴ لیگ خارجی بررسی شده‌اند.

تا سقف بودجه مشخص نشده، باشگاه‌ها قرارداد نبندند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از آنا، امیرمهدی علوی در مورد بحث روز گذشته مهدی  تاج رئیس فدراسیون در مورد سقف بودجه برای باشگاه‌ها در فصل جدید عنوان کرد: در مورد مبحث مطرح شده روز گذشته باید بگویم که تاکنون سه جلسه کار گروهی برگزار شده که در این مباحث کارشناسی مدیران مرتبط در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و سازمان بازرسی حضور داشته‌اند. این نشست‌ها ادامه‌دار خواهد بود. در همین سه جلسه هم نظرات متفاوتی ارائه شده است.

وی افزود: موضوع قرارداد بازیکنان و مربیان از دغدغه‌های اهالی فوتبال و حتی اصحاب رسانه هم بوده است و همواره این سوال مطرح بوده که رقم‌های قراردادها به چه سمتی می‌رود و به چه صورت باید باشد. به هر حال فدراسیون خودش را مسئول این موضوع می‌داند.

علوی تاکید کرد: الگوهای ۱۴ لیگ خارجی در این زمینه بررسی شده است که با مثالی آن را مطرح می‌کنم. با یک سرچ می‌توان متوجه شد که موضوع لالیگا در مورد قرارداد مسی با بارسلونا چه بوده است و خود باشگاه بارسا در این باره به چه نتیجه‌ای رسید. مسی از بارسلونا رفت آیا بارسا قهرمان نشد؟ و سوال مهم‌تر آیا مسی در پاری سن ژرمن دوران موفقی داشت؟ در همین راستا مباحث در حوزه کارشناسی ادامه‌دار خواهد بود و حتی در جلسه بعدی آقای قربانزاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی حضور خواهد داشت. به هر حال باید مشخص شود که باشگاه‌های خصوصی با توجه به این ارقام چطور باید عمل کنند و به طور حتم هم سازمان لیگ قراردادهای سال‌های گذشته را احصا خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در پایان بیان کرد: دوشنبه هفته گذشته هم سازمان لیگ به همه باشگاه‌ها اعلام کرد که تا مشخص شدن سقف بودجه باشگاه‌ها حق عقد قرارداد با بازیکنی را ندارند.

دیدگاه‌ها