کد خبر : 1938936 | 31 اردیبهشت 1402 ساعت 17:42 | 14K بازدید | 3 دیدگاه

سکوت پوگبا شکست: افسردگی را پشت سر گذاشتم

پل پوگبا، ستاره فرانسوی یوونتوس، با انتشار یک پیام گفت مصدومیت‌های متعدد و دنباله‌دار ناامیدش نخواهد کرد، چرا که او اهل تسلیم شدن نیست.

سکوت پوگبا شکست: افسردگی را پشت سر گذاشتم

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت پل پوگبا به یوونتوس به هیچ وجه آنطور که او و بیانکونری انتظار داشتند خوب پیش نرفت. مصدومیت‌های پشت سر هم باعث شد این ستاره فرانسوی در فصل جاری تنها 10 بار پیراهن تیمش را به تن کند.

جدیدترین مصدومیت پوگبا هفته پیش اتفاق افتاد. ستاره فرانسوی که بعد از 390 روز برای اولین بار حضور فیکس در یک مسابقه را تجربه می‌کرد تنها بعد از 23 دقیقه آسیب دید و مجبور شد با چشم‌های گریان زمین را ترک کند.

1878110

پوگبا امروز با انتشار پیامی در اینستاگرام گفت اهل تسلیم شدن و پا پس کشیدن نیست و این فصل کابوس‌وار را پشت سر گذاشته و قوی‌تر به میدان برخواهد گشت.

ستاره فرانسوی در یک ویدیوی طولانی به هوادارانش اطمینان داد که از نظر روانی موفق به عبور از دشواری‌های این فصل کابوس‌وار شده و پرقدرت‌تر برخواهد گشت. پوگبا گفت: "سلام به همه، بعد از مدت‌ها سکوت به این نتیجه رسیدم که الان زمان خوبی است تا با شما صحبت کنم. اول اجازه بدهید درباره این فصل خیلی خیلی دشوار صحبت کنم با مشکلاتی در زمین و بیرون از زمین. سعی کردم مشکلات را با کاری که دوست دارم، یعنی فوتبال بازی کردن، فراموش کنم؛ ولی از نظر فیزیکی بدشانسی‌های زیادی آوردم. قبل از هر چیز خدا را شکر می‌کنم. ما باید مثبت بمانیم و ایمان داشته باشیم. از همه هواداران و باشگاه به خاطر حمایت‌هایشان سپاسگزارم. من از نظر روانی مشکلات را پشت سر گذاشته‌ام و به شما قول می‌دهم فصل آینده با قدرتی بیشتر از همیشه برمی‌گردم و به یوونتوس کمک می‌کنم". 

1878111

دیدگاه‌ها