کد خبر : 1939040 | 01 خرداد 1402 ساعت 09:18 | 58.4K بازدید | 16 دیدگاه

پاسخ وینی به رییس لالیگا: رفیقت نیستم، کاری کن!

وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، به شدت از بیانیه منتشر شده از سوی خاویر تباس عصبانی است.

پاسخ وینی به رییس لالیگا: رفیقت نیستم، کاری کن!

به گزارش "ورزش سه"، بازی شب گذشته رئال مادرید برابر والنسیا که با پیروزی 0-1 تیم میزبان به پایان رسید کاملا تحت الشعاع حواشی‌ قرار گرفت که در زمین رخ داد. 

هواداران والنسیا بارها در طول بازی به وینسیوس جونیور اهانت کردند و این توهین‌های نژادپرستانه باعث عصبانیت این بازیکن و همچنین دیگر بازیکنان رئال مادرید شد. 

در مقطعی او حتی فردی که از روی سکوها به او توهین کرده بود را هم شناسایی کرد و به داور و دیگر عوامل کنار زمین نشان داد اما در نهایت اتفاقی رخ نداد تا درگیری به درون زمین منتقل شد و این ستاره برزیلی از زمین اخراج شد. 

1878317

او پس از پایان بازی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نسبت به این اتفاقات و رفتار لالیگا اعتراض کرد و خاویر تباس هم با پستی در توییترش مدعی شد که او باید خودش را اصلاح کند. 

وینیسیوس که از این اظهارات عصبانی بود در جواب نوشت: «بار دیگر به جای انتقاد از نژادپرستان، رییس لالیگا به شبکه اجتماعی آمد تا به من حمله کند. هرچقدر که حرف بزنی و وانمود کنی که چیزی را نمی‌خوانی، باز هم چهره رقابت تو متزلزل شده است. به پاسخ‌هایی که به پستت داده شده نگاه کن و شگفت‌زده شو. سانسور خودت تنها باعث می‌شود که هم‌ردیف نژادپرستان باشی. من رفیق تو نیستم که با هم درباره نژادپرستی حرف بزنیم. من خواهان اقدامی فوری و تنبیه بازیکنان هستم. هشتگ‌ها اهمیتی برای من ندارند.»

دیدگاه‌ها