کد خبر : 1939109 | 01 خرداد 1402 ساعت 14:33 | 34.1K بازدید | 1 دیدگاه

این انگ به هیچ فوتبالیستی نمی‌چسبد؛

اولین حرف‌های مدافعی که به تبانی متهم شد

مجتبی مقتدایی معقتد است عدم ثبات مدیریتی و فنی باعث سقوط نفت مسجدسلیمان به لیگ دسته اول شده است.

اولین حرف‌های مدافعی که به تبانی متهم شد

به گزارش ورزش سه، نفت مسجدسلیمان که لیگ بیست و دوم را با رضا مهاجری آغاز کرد و پس از آن با رضا عنایتی و ابراهیم اشکش ادامه داد، در نهایت در فاصله یک هفته تا پایان رقابت‌های لیگ برتر به عنوان تیم شانزدهم جدول رده‌بندی به لیگ یک سقوط کرد.

مجتبی مقتدایی، بازیکن نفت مسجدسلیمان، درباره دلایل سقوط این تیم به خبرنگار ما گفت: شرایط نفت مسجدسلیمان مشخص است. این تیم امکانات ضعیفی از نظر رفاهی، اسکان، تغذیه و ‌... دارد و از طرفی نفت در مدیریت و کادرفنی ثبات نداشت و این موضوع هم بسیار تاثیرگذار بود. همچنین وعده و وعیدهای دروغ زیادی به ما دادند که از نظر روحی روی ما تاثیر گذاشت.

او ادامه داد: ما فصل را با آقا رضا مهاجری شروع کرده بودیم و خوب هم نتیجه گرفتیم اما در مقطعی که تیم افت کرد و با ایشان قطع همکاری شد؛ فکر می‌کنم این تصمیم اشتباه بود، چرا که تیم با افکار آقای مهاجری بسته شده بود و ایشان می‌توانستند بهتر از بازیکنان استفاده کنند. متاسفانه عجله کردند و در آن شرایط سریعا کادرفنی را تغییر دادند که خیلی ضربه زد و باعث شد در یک فصل چهار بار کادرفنی تیم ما تغییر کند.

مقتدایی درباره برد پر گل برابر ملوان در هفته پایانی لیگ برتر گفت: آن بازی برای حیثیتی بود و می‌خواستیم نشان بدهیم که تیم خوبی هستیم و حق بچه‌های تیم، سقوط نبود. ما همیشه تیم خیلی خوبی داشتیم و حتی زمانی که نتیجه نمی‌گرفتیم، خوب فوتبال بازی می‌کردیم و حتی در دوره آقای عنایتی هم عملکرد بسیار خوبی داشتیم و در چند بازی موقعیت‌های زیادی داشتیم که شاید اگر موفق به کسب پیروزی‌ می‌شدیم، سقوط نمی‌کردیم. همیشه فوتبال خوبی ارائه دادیم اما خیلی بدشانسی آوردیم و هم توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد و هم گل‌های بدی خوردیم.

1878429

این بازیکن که در مقطعی از فصل به اتهام تبانی از نفت کنار گذاشته شد، برای اولین بار به این حواشی واکنش نشان داد و گفت: این انگ به هیچ فوتبالیستی نمی‌چسبد و اصلا دلیلی ندارد کسی چنین کاری کند. ما چندین سال است که در لیگ برتر بازی می‌کنیم و این وصله‌ها به ما نمی‌خورد اما متاسفانه این شایعات همیشه وجود دارد.‌ در هر صورت ما اصلا نباید به این مسائل پر و بال داد.

وی در خصوص کنار گذاشته شدن از جمع نفتی‌ها توسط ابراهیم اشکش در میانه فصل گفت: با آن تصمیم، من از نظر روحی واقعا تحت فشار قرار گرفتم و دوره بدی را پشت سر گذاشتم. این مسائل اصلا با روحیات من سازگار نیست و واقعا برایم سخت بود که چنین تهمتی را به من بزنند. خیلی سخت گذشت اما از آقای عنایتی تشکر می‌کنم که کاملا فوتبالی بودند و مسائل را درک می‌کردند و وقتی تیم را تحویل گرفتند، با من تماس گرفتند و من دوباره به تیم اضافه شدم. آقای عنایتی با این کار نشان دادند که همه این شایعات بی اساس و دروغ است.

مقتدایی درباره عملکردی که در طول لیگ بیست و یکم داشت، گفت: درست است که تیم سقوط کرد اما از نظر فنی فصل خوبی برای من بود. در طول این فصل با آقای مهاجری و آقای عنایتی کار کردم که دو مربی خیلی خوب و بزرگ بودند و چیزهای زیادی به فوتبال من اضافه کردند.

او در پایان درباره آینده‌اش عنوان کرد: قرارداد من با نفت مسجدسلیمان به پایان رسید و فکر نمی‌کنم دیگر با این تیم ادامه بدهم. فعلا تمریناتم را دنبال می‌کنم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

دیدگاه‌ها