کد خبر : 1939254 | 02 خرداد 1402 ساعت 08:11 | 15.1K بازدید | 3 دیدگاه

اعتراض دوباره بیانکونری این بار به کمیته المپیک

کسر 10 امتیاز از یوونتوس قطعی نیست

باشگاه یوونتوس در تلاش است تا بار دیگر رای کسر امتیاز علیه خود را شکسته و به جمع 4 تیم برتر سری A برگردد.

کسر 10 امتیاز از یوونتوس قطعی نیست

به گزارش "ورزش سه"، دادگاه فدرال ایتالیا روز گذشته در رابطه با پرونده افزایش غیرواقعی هزینه‌های نقل و انتقالات به منظور افزایش سود سرمایه باشگاه یوونتوس تشکیل جلسه داد که نتیجه آن کسر 10 امتیاز از شاگردان مکس آلگری بود. با این وجود توتو اسپورت مدعی شد که رای صادر شده قطعی نیست و همچنان قابل تجدید نظر است.

جوزپه چین، دادستان FIGC،  در جلسه روز گذشته کسر 11 امتیاز را پیشنهاد کرد اما هیئت داوران رای به کسر 10 امتیاز داد تا امتیازات یوونتوس به 59 کاهش یافته و این تیم تا رده هفتم جدول رده بندی سری A سقوط کند.

بیانکونری‌ها خیلی زود به این رای واکنش نشان دادند. اولین واکنش رسمی آنها صدور بیانیه ای بود. یوونتوسی‌ها ضمن محکوم کردن این مجازات، اعتراض به آن را حق خود دانستند. در این بیانیه تاکید شده که باشگاه یوونتوس قصد دارد کار را از طریق کمیته ملی المپیک ایتالیا پیش ببرد.

به گزارش توتو اسپورت، مدیران یوونتوس در تلاش هستند تا این پرونده را با ادامه پیگیری‌های خود در نهایت به سود باشگاه تغییر دهند. با توجه به اینکه قانون مشخصی در خصوص تخلف صورت گرفته وجود ندارد، آن‌ها امیدوار هستند تا از زیر حکم صادر شده در رفته و دوباره اروپایی شوند.

دیدگاه‌ها