کد خبر : 1939351 | 02 خرداد 1402 ساعت 14:49 | 9.6K بازدید | 6 دیدگاه

سومین تیم سقوط کننده امروز مشخص می‌شود؛

همدان یا ماهشهر، امروز یکی رنج می‌برد

سومین سقوط کننده لیگ دسته اول تا ساعاتی دیگر مشخص می‌شود.

همدان یا ماهشهر، امروز یکی رنج می‌برد

به گزارش "ورزش‌سه"، رقابت‌های لیگ دسته اول در فصل جاری خیلی زود با حضور تیم امید وحدت خراسان که امتیاز شهرخودرو را پس از سقوط خریداری کرده بود، با حاشیه و بی‌نظمی مواجه شد و پیش از اینکه مسابقات به نیمه اول برسد، توسط سازمان لیگ این تیم به دلیل حاضر نشدن در مسابقات از جدول کنار گذاشته شد و تمام نتایج این تیم مقابل رقبا که با باخت همراه بود هم از جدول پاک شد.
پس از این بود که دو تیم خلیج فارس ماهشهر و چوکای تالش که دو تیم نامنسجم این فصل از رقابت‌ها با مشکلات زیاد بودند، برای فرار از رتبه انتهایی تلاش کردند. تلاش چوکایی‌ها در این مسیر که بیشتر به خودزنی شبیه بود، درنهایت هفته گذشته بی‌سرانجام ماند و آنها با شکست 4 بر 2 مقابل خلیج فارس ماهشهر سقوط‌شان قطعی شد.

1873964

حالا اما در هفته پایانی مسابقات تا ساعاتی دیگر از ساعت 18 به طور همزمان در شهرهای مختلف کشور آغاز خواهد شد، سومین تیم سقوط کننده باید مشخص شود، که یکی از میان شهرداری همدان 27 امتیازی و خلیج فارس 26 امتیازی ماهشهر خواهد بود.
البته که شهرداری همدان نسبت به خلیج فارس ماهشهر بهتر است، ولی آنها در بازی آخر باید مقابل خیبر در خانه این تیم بازی کنند، که همچنان روی کاغذ شانس پیروزی دارد و در سوی دیگر خلیج فارس ماهشهر به یزد رفته تا با شاگردان سعید اخباری در استادیوم شهید نصیری یزد روبه‌رو شود. به هر ترتیب اما یکی از این دو تیم وقتی سوت پایان مسابقات به صدا دربیاید، غم و رنج حاصل از سقوط به دسته دوم اردوی تیم‌شان را فرا خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها