کد خبر : 1939412 | 02 خرداد 1402 ساعت 19:15 | 71.2K بازدید | 19 دیدگاه

فریاد کاپلو در بازگشت به لیگ ایران (عکس)

سرمربی استقلال خوزستان تا یک ساعت دیگر رسما به لیگ برتر برمی‌گردد.

فریاد کاپلو در بازگشت به لیگ ایران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان که در این فصل فراتر از انتظار ظاهر شده و با سرمربیگری سید سیروس پورموسوی توانسته در قامت یک مدعی ظاهر شود، در آخرین بازی فصل نمایش توفانی برابر آرمان‌گهر سیرجان داشت و یک نیمه درخشان سپری کرد تا حالا در آستانه بازگشت به لیگ برتر باشد.

کاپلو فوتبال خوزستان که درست ۱۰ سال قبل به‌عنوان کمک مربی در استقلال خوزستان فعالیت داشت و قهرمانی در لیگ یک و صعود به لیگ برتر را تجربه کرده بود، حالا دوباره با همین تیم و این بار در قامت سرمربی به یک افتخار مشابه و صعود به سطح اول فوتبال ایران رسیده تا یک اتفاق مهم برای آبی‌های خوزستان رقم بزند.

پورموسوی که تیمش تا قبل از هفته پایانی ۵۴ امتیاز داشته و یک امتیاز بیشتر از فجرسپاسی شیراز و دو امتیاز بیشتر از سایپا جمع کرده بود، در صورت کسب پیروزی مقابل آرمان‌گهر سیرجان و بدون توجه به سایر نتایج می‌توانست صعود به لیگ برتر را جشن بگیرد که در نیمه اول کار مهمان خود را تمام کرد.

شاگردان پورموسوی در نیمه اول دیدار مقابل آرمان‌گهر که حمایت تماشاگران خوزستانی را پشت سر داشتند، توانستند چهار گل به ثمر رسانند تا پس از شمس‌آذر قزوین لیگ برتری شوند و سید سیروس هم این چنین در ورزشگاه غدیر اهواز به شادی بپردازد.

پورموسوی پیش از این همراه با فولاد خوزستان، استقلال خوزستان، صنعت نفت و نفت مسجدسلیمان سرمربیگری در لیگ برتر را تجربه کرده بود که حالا دوباره با آبی‌های خوزستان به این مهم می‌رسد.

1878855
1878856

1878857

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها