کد خبر : 1939416 | 02 خرداد 1402 ساعت 19:25 | 12.6K بازدید | 4 دیدگاه

ادعای گاتزتا دلو اسپورت

هدف یوفا: انتقام از یووه به خاطر نقش‌آفرینی در سوپرلیگ

یک رسانه ایتالیایی مدعی شد یوفا قصد دارد به دلیل حضور یوونتوس در میان باشگاه‌های اصلی پیشنهاد دهنده سوپرلیگ اروپا از بیانکونری انتقام بگیرد.

هدف یوفا: انتقام از یووه به خاطر نقش‌آفرینی در سوپرلیگ

به گزارش "ورزش سه"، دادگاهی در ایتالیا دیروز حکم پرونده تخلفات مالی باشگاه یوونتوس را اعلام کرد. بر اساس این حکم در همین فصل 10 امتیاز از یووه کسر شد و در حالی که تنها سه هفته به پایان فصل سری آ باقی‌مانده بیانکونری با کسر این امتیازها به رتبه هفته جدول سقوط کرد.

اما به نظر می‌رسد این تنها مجازاتی که یوونتوس با آن مواجه خواهد شد نیست. یوفا در کنار فدراسیون فوتبال ایتالیا فعالیت‌های این باشگاه را زیر ذره‌بین گذاشته و به نظر می‌رسد قصد دارد مجازات شدیدی علیه بیانکونری اعمال کند. یوونتوس به اتهام دستکاری در صورت‌های مالی‌اش به دادگاه کشیده شده و مجرم شناخته شده است.

1878846

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در گزارشی مدعی شد یوفا یوونتوس را با مجازاتی سنگین تهدید کرده و به نظر می‌رسد مقامات یوفا قصد دارند به دلیل نقش محوری یوونتوس در برنامه پیشنهاد سوپرلیگ اروپا از این باشگاه ایتالیایی انتقام بگیرند.

این روزنامه می‌گوید یوفا یوونتوس را تهدید کرده که ممکن است بعد از محکومیت باشگاه در ایتالیا یووه را به مدت یک فصل از حضور در کلیه رقابت‌های اروپایی منع کند. گاتزتا مدعی است در صورتی که این مجازات از سوی یوفا اعلام شود بیانکونری با جریمه نقدی سنگینی هم مواجه خواهد شد. جریمه‌ای که گاتزتا آن را 3.5 میلیون یورو اعلام می‌کند. البته بر اساس ادعای گزارش، یووه برای پرداخت این مبلغ قابل توجه سه فصل فرصت خواهد داشت.

1878847

گاتزتا می‌گوید یک سناریوی دیگر این است که یوفا به یوونتوس اعلام کند در یک بازه زمانی سه ساله فرصت دارد تا صورت‌های مالی و سازمان اقتصادی باشگاه را به شکل مد نظر این نهاد تغییر دهد و در غیر اینصورت با محرومیت از شرکت در رقابت‌های اروپایی و جریمه چند میلیون یورویی مواجه خواهد شد. این تهدید در واقع مثل شمشیر داموکلس بالای سر بیانکونری خواهد بود.

گاتزتا دلو اسپورت در بخش جنجالی گزارش خود نوشت: "نمی‌شود این احتمال را نادیده گرفت که یوفا محکومیت یوونتوس در ایتالیا را فرصت مناسبی دیده تا باشگاه شهر تورین را به دلیل نقش‌آفرینی جدی در پروژه سوپرلیگ مجازات کند و از بیانکونری انتقام بگیرد."

دیدگاه‌ها