کد خبر : 1939704 | 03 خرداد 1402 ساعت 22:46 | 20.6K بازدید | 2 دیدگاه

ماروتا: دلیلی برای ادامه ندادن وجود ندارد

رئیس اینتر آینده اینزاگی را مشخص کرد

بپه ماروتا، رئیس باشگاه اینتر، تاکید کرد که دلیلی برای قطع همکاری با سیمونه اینزاگی وجود ندارد.

رئیس اینتر آینده اینزاگی را مشخص کرد

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امشب در فینال کوپا ایتالیا مقابل فیورنتینا در ورزشگاه المپیک رم به میدان می‌‌رود. نراتزوری که فصل گذشته فاتح این جام شده بود به دنبال تکرار آن است تا با یک قهرمانی به استقبال فینال چمپیونزلیگ مقابل اینتر برود. بپه ماروتا، رئیس باشگاه اینتر، در حاشیه بازی امشب این اطمینان را داد که سیمونه اینزاگی فصل آینده نیز سرمربی تیم خواهد بود.

شایعات زیادی در مورد آینده سیمونه اینزاگی وجود دارد. جانشینان احتمالی این مربی نیز توسط برخی رسانه‌ها معرفی شده‌اند. با این وجود ماروتا گفت: "دلیلی برای ادامه ندادن با اینزاگی وجود ندارد. اینتر موظف است تا در هر جامی که شرکت می‌کند به دنبال قهرمانی باشد. این را می‌توان از کلکسیون افتخارات باشگاه متوجه شد."

برای او قهرمانی در جام حذفی نیز مثل چمپیونزلیگ مهم است: "ما به حضور در این فینال افتخار می‌کنیم. قهرمانی در کوپا ایتالیا از اهمیت زیادی برای ما برخوردار است و می‌خواهیم با شکست دادن تیم خوب و قابل احترام فیورنتینا به این مهم دست یابیم و جام را بالای سر ببریم. به هیچ عنوان بازی آسانی در پیش نداریم. نباید مرتکب اشتباه شده و لیگ قهرمانان را به خاطر اینکه تورنمنت معتبرتری است جدی‌تر بگیریم. از نظر ورزشی هر دو جام به یک اندازه مهم هستند."

اینتر با وجود صعود به فینال کوپا ایتالیا و چمپیونزلیگ در فتح سری آ ناموفق بود. از نظر رئیس باشگاه قرار نیست در همه جام‌ها قهرمان شود: "غیرممکن است فصلی را متصور شوید در آن همه چیز به خوبی پیش برود. همواره یکسری مشکلات وجود دارد، اما مربی رهبر تیم است و ما از او حمایت می‌کنیم تا از این مشکلات عبور کنیم. در طول این لحظات ممکن است خطرات و تنش‌ها افزایش یابد و این طبیعی است. ولی در کنار هم از آن عبور می‌کنیم."

دیدگاه‌ها