کد خبر : 1939705 | 03 خرداد 1402 ساعت 23:00 | 324.2K بازدید | 22 دیدگاه

کریم گل قهرمانی زد؛

انصاری‌فرد پایتخت قبرس را به آتش کشید! (عکس)

مهاجم ایرانی اومونیا گل قهرمانی تیمش در رقابت‌های جام حذفی را به ثمر رساند.

انصاری‌فرد پایتخت قبرس را به آتش کشید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مسابقه فینال جام حذفی فوتبال قبرس در فصل ۲۳-۲۰۲۲ امشب پیگیری شد که تیم اومونیا با بهره‌مندی از کریم انصاری‌فرد در ترکیب ابتدایی و خط حمله‌اش، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در ورزشگاه نئو جی‌اس‌پی نیکوزیا مقابل لیماسول، تیم نُهم جدول سوپر لیگ قرار گرفت.

کریم انصاری‌فرد که طی دو ماه و نیم اخیر در گلزنی ناکام بود و در ۹ مسابقه از ۱۱ دیدار اخیرشان حضور داشت و نتوانست دروازه حریفان را باز کند، امشب طلسم‌شکنی کرد و در پایتخت قبرس توانست یکی از مهم‌ترین گل‌های تاریخ دوران ورزشی خود را به ثمر رساند.

ویدئو: 301740

مهاجم ایرانی اومونیا که در فصل اخیر لیگ یک قبرس ۴ گل در ۳۰ مسابقه به ثمر رسانده و در چهار دیدار جام حذفی نیز ۲ گل زده بود، امشب انگیزه خاصی داشت تا فصل ۲۳-۲۰۲۲ را به بهترین شکل تمام کند و خاطره خوبی از یک سال نه چندان ایده‌آل بر جای بگذارد که توانست جام را برای تیمش به همراه بیاورد.

1879324

اومونیا که در لیگ یک قبرس جایگاه ششم را به خود اختصاص داده و سهمیه لیگ قهرمانان یا لیگ اروپا و کنفرانس به دست نیاورده بود، امشب برای کسب جام حذفی تلاش می‌کرد که با درخشش مهاجم ایرانی خود توانست لیماسول را شکست دهد.

1879323

کریم انصاری‌فرد در دقیقه ۸۴ پاس در عمق به محوطه جریمه لیماسول را بدون مکث و با شوت پای راست نوک پا به تور دروازه چسباند و تیمش را به گل اول بازی رساند.

1879322

برتری اومونیا با تک گل انصاری‌فرد حفظ شد و این تیم توانست با برتری یک بر صفر مقابل لیماسول به قهرمانی در جام حذفی قبرس دست پیدا کند.

کریم انصاری‌فرد که در زمان حضور در ایران نیز توانسته بود در فینال جام حذفی در فصل ۹۳-۹۲ بدرخشد و روی تک گل پیروزی تراکتور مقابل مس کرمان نقش اصلی را داشته باشد، حالا پس از ۹ سال توانست گل قهرمانی را برای اومونیا در جام حذفی قبرس بزند.

مهاجم ایرانی اومونیا در حالی دومین قهرمانی در رقابت‌های جام حذفی را به کارنامه‌اش اضافه کرد که پیش از این و در فصل ۱۷-۲۰۱۶ نیز به همراه المپیاکوس به قهرمانی در سوپر لیگ یونان رسیده بود.

1879321
هواداران اومونیا پس از گلزنی انصاری‌فرد اینطور ورزشگاه اصلی شهر نیکوزیا، پایتخت قبرس را به آتش کشیدند.

دیدگاه‌ها