کد خبر : 1939720 | 03 خرداد 1402 ساعت 23:57 | 33.6K بازدید | 9 دیدگاه

آنچلوتی: بخشش کارت قرمز وینی درست، اما عجیب بود

کارلو آنچلوتی بعد از پیروزی رئال مقابل رایو وایه‌کانو بار دیگر از وینیسیوس جونیور حمایت کرد و گفت بخشیده شدن کارت قرمز او کاملا درست، اما بی‌سابقه و عجیب بوده است.

آنچلوتی: بخشش کارت قرمز وینی درست، اما عجیب بود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید بعد از پشت سر گذاشتن چند روز جنجالی، که از بازی قبلی این تیم مقابل والنسیا و حملات نژادپرستانه علیه وینیسیوس، آغاز شد امشب در هفته سی و ششم لالیگا در خانه خود به مصاف رایو وایه‌کانو رفت و با نتیجه 2-1 به پیروزی رسید.

درحالی‌که وینیسیوس به دلیل بخشیده شدن کارت قرمزی که مقابل والنسیا دریافت کرده بود می‌توانست امشب در برنابئو بازی کند، اما آسیب دیدگی وینی از ناحیه زانو باعث شد کارلتو او را به روی سکوها بفرستد. تماشاچیان حاضر در برنابئو به شدت برای ستاره برزیلی ابراز احساسات کردند و بازیکنان رئال به حمایت از او با پوشیدن پیراهن‌های شماره 20 وارد زمین شدند.

کارلو آنچلوتی در پایان بازی امشب با اشاره به موج بزرگی جهانی حمایت‌ها از وینیسیوس گفت این شرایط فرصتی عالی و منحصربه‌فرد فراهم کرد که یک بار برای همیشه با نژادپرستی در فوتبال تسویه‌حساب شود و این معضل را برای همیشه در ورزشگاه‌ها ریشه‌کن کرد.

1879366

حال وینیسیوس چطور است؟
وینی حالش خوب است. حمایت‌هایی که این مدت دریافت کرد برایش خوب بود. هضم اتفاق‌هایی که افتاده بود برایش سخت بود. باید ببینیم می‌تواند مقابل سویا بازی کند یا نه. زانوی وینی کمی مشکل دارد. من از هیچکس تقاضایی ندارم و تنها خواسته‌ام این است که هر کس طوری رفتار کند که فکر می‌کند درست است. اما این را همه می‌دانیم که این رفتار چقدر نادرست است.

بخشیدن کارت قرمز وینیسیوس
راستش را بخواهید خیلی تعجب کردم. اقرار به اشتباه و تصحیحش را اینجا کمتر دیده بودیم به خصوص اینکه به این سرعت انجام شد. ولی اتفاقی که افتاد عادلانه بود. تصاویر واقعا واضح بود و من دوست دارم اینطور فکر کنم که داوران اشتباه کردند و سوءنیتی در کار نبود. نمی‌دانم بخشش کارت قرمز یک بازیکن قبلا هم اتفاق افتاده یا نه.

بنزما
بنزما از ناحیه پا آسیب دیده. جدی نیست ولی روی بازی او تاثیر گذاشته. کریم امشب خوب بازی کرد.

فران گارسیا
فران سال آینده با ما خواهد بود. او بازیکنی است باانرژی زیاد که می‌تواند با سبک بازی ما و آنچه من در نظر دارم تطبیق پیدا کند.

بسته شدن سکوهای مستایا به روی تماشاچیان والنسیا
اتفاق‌هایی که این دو روز افتاد فرصتی عالی است برای اینکه نژادپرستی ریشه‌کن شود. این یک قدم رو به جلوی مهم است و امیدوارم خیلی زود بتوانیم به هدف برسیم.

خاویر تباس
اینکه او از وینیسیوس عذرخواهی کرد اتفاق مثبتی است. همه دیگر متوجه شده‌اند که چه اتفاقی افتاد. مردم اسپانیا باهوش و آگاهند و وقتی تصمیمی می‌گیرند که متوجه می‌شوند درست نبوده تغییرش می‌دهند.

رودریگو
پیشرفت رودریگو بی‌نظیر بوده. امسال برای او یک نقطه عطف بود. شک ندارم رودریگو فصل آینده بهتر خواهد بود. او هنوز به نقطه اوجی که استحقاقش را دارد نرسیده ولی به آن نقطه نزدیک است.

1879367

دیدگاه‌ها