کد خبر : 1939787 | 04 خرداد 1402 ساعت 11:27 | 16.9K بازدید | 6 دیدگاه

به خودم اجازه بی‌ملاحظگی نمی‌دهم

روانخواه برخلاف بنگر عمل می‌کند!

حرف‌های تند محسن بنگر، کاپیتان سابق پرسپولیس در پایان بازی تیمش مقابل پارس جنوبی جم تعجب‌برانگیز بود.

روانخواه برخلاف بنگر عمل می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، بنگر که از چهره‌های مشهور فوتبال ایران در دو دهه گذشته به شمار می‌آید، اصولا یک مربی تند مزاج است که اغلب مصاحبه‌هایش خارج از کلمات طعنه‌آمیز و برنده نیست.

با این حال صحبت‌های او پس از مسابقه نیمه تمام پارس جنوبی جم و شهرداری آستارا علیه همتایش، امید روانخواه، سرمربی تیم پارس و انتشارش در ورزش سه باعث گلایه برخی از اهالی فوتبال در گفتگو با ما شده است. بنگر به صورت غیر ضروری نکاتی را متوجه روانخواه کرده که انتشار آنها درست به نظر نمی‌رسد.

وقتی با امید روانخواه در این باره صحبت کردیم او به هیچ وجه حاضر به اظهارنظر درباره صحبت‌های بنگر نبود و در مقابل اصرار ما به گفتن این موضوع بسنده کرد که هرگز درباره شخصیت سرمربی تیم حریف مصاحبه نخواهد کرد و به خودش اجازه نمی‌دهد تا این بی پروایانه و بی ملاحظه درباره همکارش صحبت کند.

1870013

روانخواه که به عنوان سرمربی جایگزین در پارس جنوبی فعالیت می‌کند، در آخرین هفته لیگ دسته اول مقابل تیم شهرداری آستارا قرار گرفت که این بازی به دلیل اعتراض محسن بنگر و شاگردانش به موضوع داوری و بیرون کشیدن تیم نیمه تمام باقی ماند.

پس از این مسئله روانخواه در اعتراض به این حرکت این تصمیم بنگر را "محلی" ارزیابی کرد که این اظهارنظر با واکنش تند بنگر مواجه شد. در حالی که ضرورتی نداشت بحث‌ها خارج از موضوع فنی تبدیل به یک جدل لفظی علیه مربی تیم مقابل بشود و بهتر بود بنگر درباره دلیل تصمیمی که منجر به نیمه تمام ماندن بازی شده صحبت می‌کرد.

دیدگاه‌ها