کد خبر : 1939904 | 04 خرداد 1402 ساعت 21:07 | 39.3K بازدید | 14 دیدگاه

ابراهیمی: وظیفه بود برای پرسپولیس تونل بزنیم

هافبک هوادار درباره حرکت‌شان در شروع دیدار مقابل پرسپولیس توضیح داد.

ابراهیمی: وظیفه بود برای پرسپولیس تونل بزنیم

به گزارش "ورزش سه"، حسین ابراهیمی که حضور تعویضی در جریان شکست سه بر یک امروز هوادار مقابل پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی داشت، عنوان کرد: متاسفانه بازی را بد شروع کردیم و دو گل خوردیم. هر چقدر از زمان بازی می‌گذشت، به خودمان آمدیم و در اواخر نیمه اول صاحب یک پنالتی شدیم که متاسفانه از دست رفت.

او ادامه داد: در نیمه دوم با تغییرات کادر فنی توانستیم موقعیت‌های خوبی خلق کنیم و حتی به گل برسیم، اما متاسفانه در یک ضد حمله دوباره گل سوم را خوردیم و به نظرم کار برای ما سخت بود.

هافبک هوادار درباره زدن تونل برای پرسپولیسی‌ها در شروع مسابقه به خاطر قهرمانی این تیم در لیگ برتر ابراز کرد: وظیفه هر تیمی است که مقابل تیم قهرمان این کار را انجام بدهد. تیم خوب پرسپولیس با شایستگی به قهرمانی در لیگ برتر رسید و وظیفه ما بود این کار را انجام بدهیم.

ابراهیمی پیرامون داوری این دیدار عنوان کرد: قضاوت خوبی شاهد بودیم، اما باز هم می‌توانست بهتر باشد. در مجموع به نظرم بد نبود.

او در خصوص عملکرد هوادار طی یک فصل اخیر گفت: تیم ما کلا 60 نفر است و هیچ پشتوانه انسانی و تماشاگری ندارد ولی تیم مس کرمان با این همه هزینه و بودجه متاسفانه سقوط کرد. ما کار بزرگی کردیم که در رتبه دهم جدول قرار گرفتیم و جایگاه خوبی به دست آوردیم.

دیدگاه‌ها