کد خبر : 1939944 | 05 خرداد 1402 ساعت 00:48 | 67.6K بازدید | 9 دیدگاه

شادی گل برونو فرناندز جنجال درست کرد (عکس)

برونو فرناندز، هافبک منچستریونایتد با ضربه پنالتی به چلسی گل زد و شادی پس از گل او جنجال‌ساز شد.

شادی گل برونو فرناندز جنجال درست کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نیمه دوم دیدار بین تیم‌های منچستریونایتد و چلسی با برتری 4-0 میزبان در ورزشگاه اولدترافورد دنبال می‌شود.

درحالی که یونایتد با گل‌های کاسمیرو و آنتونی مارسیال پیش افتاده بود توسط برونو فرناندز از روی ضربه پنالتی به گل دست یافت.

1879784

در دقیقه 71 فرناندز در محوطه جریمه به توپ رسید و وسلی فوفانا در تلاش اول روی او خطا نکرد تا از پنالتی دوری کند اما پس از اینکه هافبک پرتغالی توپ را از میان پاهایش رد کرد و به سمت دروازه قدم برداشت او را با خطا متوقف کرد.

فرناندز این ضربه پنالتی را خودش به ثمر رساند. ضربه او در حالی که گام زیادی برای ضربه قدرتمند برنداشته بود برخلاف شیرجه کپا آریسابالاگا به سمت چپ این دروازه‌بان وارد دروازه شد.

1879787

او پس از این گل رفتار جالبی از خود نشان داد. فرناندز به آرامی به سمت جایگاه طرفداران یونایتد پشت دروازه چلسی رفت. تعلل او برای پایان شادی گل با جنجال مواجه شد.

فرناندز که خوشحالی نکرد و به سمت تابلوهای تبلیغاتی پشت دروازه قدم برمی‌داشت دستانش را روی گوشش گذاشت و چند لحظه نزدیک به دروازه چلسی ایستاد.

1879788
1879786

انزو فرناندز، هافبک آرژانتینی چلسی قصد داشت به سمت فرناندز برود و با او برخورد کند که در میانه راه جیدون سانچو برابر او ایستاد. فرناندز قصد داشت به بازیکن یونایتد تذکر بدهد که هرچه سریع‌تر شادی گلزنی خود را تمام کرده و بازی از سر گرفته شود.

این موضوع باعث شد تا سانچو با او درگیر شود و سپس تمامی بازیکنان دو تیم وارد این ماجرا شوند. به همین دلیل فرناندز از چلسی و تایرل مالاسیا از یونایتد با کارت زرد داور جریمه شدند و سپس بازی از سر گرفته شد.

1879790
1879789

دیدگاه‌ها