کد خبر : 1940267 | 06 خرداد 1402 ساعت 18:46 | 4.6K بازدید | 2 دیدگاه

با گل گریرو: امیدواری دورتموند به بازگشت

با گلی که رافائل گریرو در نیمه دوم دیدار دورتموند و ماینتس برای زردپوشان به ثمر رساند دورتموندی‌ها بار دیگر به قهرمانی امیدوار شدند.

با گل گریرو: امیدواری دورتموند به بازگشت

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ادین ترزیچ در حالی قدم به ورزشگاه مملو از تماشاچی سیگنال ایدونا پارک گذاشتند که می‌دانستند برای اینکه قهرمانی‌شان به نتیجه دیدار همزمان بایرن مونیخ مقابل کلن بستگی نداشته باشد باید مقابل ماینتس به پیروزی برسند.

اما ماینتس، تیم سابق توماس توخل، خیلی زود دورتموند را شوکه کرد و در بیست و پنج دقیقه اول دو بار دروازه زردپوشان را باز کرد. دورتموند در همین دقایق اولیه یک پنالتی را توسط سباستین هالر از دست داد تا نیمه اول با برتری 2-0 ماینتس به پایان برسد.

این بدترین نتیجه ممکن برای دورتموند در حساس‌ترین دیدار فصل بود. شاگردان ترزیچ در حالی به رختکن رفتند که می‌دانستند در نیمه دوم برای زنده نگه داشتن امید قهرمانی‌شان باید دست کم سه گل وارد دروازه ماینتس کنند. به خصوص با توجه به اینکه بایرن مونیخ در دیدار همزمان با کلن موفق شده بود نیمه اول را با پیروزی 1-0 به پایان برساند.

1880297

دورتموندی‌ها در نیمه دوم برای به ثمر رساندن اولین گل‌شان 24 دقیقه منتظر ماندند. در دقیقه 69 جیو رینا که در نیمه دوم به جای دونیل مالن وارد زمین شده بود در نقش گلساز ظاهر شد و پاس او در مرکز محوطه جریمه ماینتس به رافائل گریرو رسید تا این هافبک پرتغالی با یک شوت پای راست دروازه ماینتس را باز کرده و امیدهای دورتموند را زنده کند.

ویدئو: 302020

زردپوشان دورتموند در حدود بیست دقیقه باقی‌مانده باید علاوه بر بسته نگه داشتن دروازه‌شان دو گل دیگر به ثمر برسانند تا جام قهرمانی را به دست بیاورند.

دیدگاه‌ها