کد خبر : 1940320 | 06 خرداد 1402 ساعت 21:26 | 52.6K بازدید | 9 دیدگاه

طبیعی است متعجب شوم

توخل: دیروز می‌دانستم کان و حمیدزیچ اخراج می‌شوند

توماس توخل فاش کرد که از دیروز مطلع شده بود که تحت هر شرایطی الیور کان و صالح حمیدزیچ شغل خود در بایرن را از دست خواهند داد.

توخل: دیروز می‌دانستم کان و حمیدزیچ اخراج می‌شوند

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امروز توانست با پیروزی 1-2 در زمین کلن و به لطف توقف خانگی دورتموند برابر ماینتس برای یازدهمین بار قهرمان بوندسلیگا شود. بایرن تا دقیقه 89 برابر میزبان خود 1-1 متوقف شده بود، ولی جمال موسیالا گل قهرمانی را زد. دقایقی پس از مسجل شدن قهرمانی بایرن، خبر رسید که الیور کان و حسن صالح حمیدزیچ از پست مدیریت اجرایی و مدیریت ورزشی بایرن اخراج شده‌اند.

1880374

توماس توخل که اواخر زمستان جانشین یولیان ناگلزمان در بایرن شد و هر طور بود این تیم را قهرمان بوندسلیگا کرد، در مورد اخراج کان و حمیدزیچ گفت: «حسن و الیور حدود هشت هفته پیش با من تماس گرفتند و من را متقاعد کردند که مربی بایرن شوم. من باید دستیارانم را نیز متقاعد می‌کردم. 

1835466

هر دو به من اعتماد کردند و حضورم در بایرن را مدیونشان هستم. طبیعی است که از اخراجشان متعجب شدم و باید آن را پردازش کنم. من دیروز از اخراجشان مطلع شدم و به جای جشن گرفتن، حالا ما با یک مسئله غیرورزشی روبه‌رو هستیم.»

توخل ادامه داد: «خیلی اتفاقات می‌افتد که ما باید آن را هضم کنیم. ما یک موضوع سیاسی در باشگاه داریم که این عنوان قهرمانی را مخدوش می‌کند. با این وجود، این فصلی نبود که بتوانیم از آن راضی باشیم.»

توخل در مورد تعویض گورتزکا پس از 14 دقیقه حضور در زمین گفت: »این تصمیم وحشتناکی برای او بود و از این بابت متاسفم. از او عذرخواهی کردم. اما موضوع مهم تلاش برای رسیدن به قهرمانی در 10 دقیقه آخر بود و ما مجبور شدیم 1-3-2-4 بازی کنیم. من نمی‌توانستم چیز دیگری را در نظر بگیرم.»

دیدگاه‌ها