کد خبر : 1941048 | 10 خرداد 1402 ساعت 08:23 | 20.2K بازدید | 4 دیدگاه

موسیالا: قبل از بازی مصاحبه‌های گروور را خواندم

بایرن مدیون مربی مایکل جردن و کوبی برایانت!

جمال موسیالا، زننده گل قهرمانی بایرن مونیخ در بوندس لیگا، تاکید کرد که برای انجام این کار خود را آماده کرده بود.

بایرن مدیون مربی مایکل جردن و کوبی برایانت!

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل در حالی در دقیقه 85 بازی هفته پایانی مقابل کلن جمال موسیالا را وارد زمین کرد که از آخرین گلزنی این بازیکن در بوندس‌لیگا 11 بازی می‌گذشت؛ ستاره 20 ساله بایرن اما در همین فرصت کم توانست گل قهرمانی تیمش را وارد دروازه حریف کرده و فصل را به رویایی ترین شکل ممکن به پایان برساند.

با توجه به شکست دورتموند مقابل ماینتز این شانس برای بایرن به وجود آمده بود که از سد کلن گذشته و قهرمان شود؛ تا واپسین دقایق اما بازی با نتیجه 1-1 در جریان بود تا اینکه ستاره 20 ساله آلمانی در دقیقه 89 و تنها 4 دقیقه بعد از ورودش به زمین توانست آن چه که بایرن به آن نیاز داشت را انجام داده و نتیجه را 2-1 کند. موسیالا درمصاحبه جدید خود از چگونگی آمادگی خود برای انجام این کار گفت:

الهام از سخنان مربی مشهور بسکتبال
شب قبل بازی چند نقل قول از تیم گروور خواندم و دو مصاحبه طولانی از او نیز تماشا کردم. او مربی شخصی مایکل جردن و کوبی بریانت بود و صحبت های مهمی در مورد پیروزی و موفقیت در حظات حساس انجام داده است.

1881678

برای گلزنی مصمم بودم
مصمم بودم که در این دیدار گل بزنم. شما باید کارایی خود را در دقایق بحرانی و حساس نشان دهید؛ زمانی که دقیقا به بهترین کیفیت ممکن از توانایی های خود نیاز دارید.

به استراحت و تعطیلات نیاز دارم
از اینکه موفق به گلزنی و کمک به تیمم شدم، خیلی خوشحال هستم. حالا می خواهم به ذهنم استراحت دهم و به تعطیلات بروم چرا که سال سختی برای من بود.

بعد از جام جهانی همه چیز عوض شد
از این فصل چیزهای فوق العاده ای یاد گرفتم. شروع بسیاری خوبی داشتیم و نیم فصل اول را به بهترین شکل به پایان رساندیم و همه چیز عالی بود. بعد از جام جهانی اما تیم ما به مشکل خورد و شکل سابق را نداشت.

با روحیه بالا به استقبال یورو 2024
فصل آینده باید بهتر، باثبات تر و قوی تر باشیم. می خواهیم در همه رقابت ها مدعی باشیم و با روحیه بالا وارد رقابت های جام ملت های اروپا شویم که در خانه (آلمان) برگزار خواهد شد.

1881679

دیدگاه‌ها