کد خبر : 1941197 | 10 خرداد 1402 ساعت 19:31 | 177.1K بازدید | 19 دیدگاه

باران سنگ روی سر گلر پرسپولیس؛

بیرانوند به استقلالی‌ها: بلندتر، نمی‌شنوم!

بیرانوند واکنش‌های جالبی را به شعارهای تند و باران سنگ و بطری هواداران استقلال نشان داد.

بیرانوند به استقلالی‌ها: بلندتر، نمی‌شنوم!

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی در فاصله یک ساعت تا شروع بازی وارد زمین شد تا خود را گرم کند و به سمت ضلع جنوبی ورزشگاه رفت اما ناگهان دریافت که مربی پرسپولیس، ابزارهای تمرینی خود را در آن قسمت چیده تا او به سوی جایگاه طرفداران پرسپولیس برود و در این منطقه تمرین خود را شروع کند. همه چیز آرام و بدون حاشیه پیش می‌رفت اما...

اما ورود علیرضا بیرانوند به زمین چمن، همه چیز را جنجالی کرد. او در سمتی کار خود برای گرم‌کردن را آغاز کرد که طرفداران استقلال مستقر بودند که این امر به خودی خود، غیرمعمول و عجیب است و این بار باتوجه به جنجال قبلی بیرانوند و اظهارات ساپینتو، همه چیز را عجیب‌تر هم کرد.

هواداران استقلال در لحظه ورود بیرانوند و زمانی که او به سمت دروازه حرکت می‌کرد، با شعارهای بسیار تند او را خطاب قرار دادند و سپس با بطری و سنگ از ستاره پرسپولیس استقبال کردند.

تعداد بطری و سنگ‌های پرتاب‌شده به حدی زیاد بود که برخی از خبرنگاران و عکاسان کنار زمین نیز محل حضور خود را ترک کردند و به گوشه دیگری رفتند تا از این مهلکه جان سالم به در ببرند.

1881895
با پرتاب سنگ و اشیا از سوی هواداران استقلال، پیست تارتان ورزشگاه آزادی به این شکل درآمد.

یکی از این اشیا در حالی که بیرانوند را نشانه گرفته بود، به سر ننکا برخورد کرد تا باعث آسیب جزئی مربی گلرهای برزیلی پرسپولیس شود.

با این حال بیرانوند با روحیه بالا بدن خود را گرم می‌کرد و در حال سیو ضرباتی بود که ننکا به سمت دروازه‌اش می‌زد. زمانی که شعارها تندتر شد، او به سمت هواداران استقلال رفت و گوش خود را گرفت و اشاره کرد: «نمی‌شنوم، بلندتر!»

1881944
بخشی از سنگ‌های پرتاب شده از سوی طرفداران استقلال به علیرضا بیرانوند.

بیرانوند که آماده تقابل با استقلالی‌ها بود، تا پایان گرم‌کردن به همین شکل مورد هدف تماشاگران آبی قرار گرفت تا اینکه سرانجام با پایان تمرین، راهی رختکن شد و البته به سختی توانست راهی تونل ورزشگاه و رختکن شود.

حالا باید دید او در نیمه اول سمت سکوهای استقلال قرار خواهد گرفت یا نیمه دوم.

دیدگاه‌ها