کد خبر : 1941263 | 10 خرداد 1402 ساعت 23:59 | 14.2K بازدید | 1 دیدگاه

نامه مخبر هنوز به دست سازمان لیگ نرسیده

توضیح نایب رییس لیگ درباره حذف دلار

منصور قنبرزاده، نایب رئیس دوم سازمان لیگ، پرداخت ریالی به بازیکنان خارجی را امری عادی دانست.

توضیح نایب رییس لیگ درباره حذف دلار

به گزارش "ورزش سه"، منصور قنبرزاده که تماشاگر دربی حذفی در ورزشگاه آزادی بود در پایان این دیدار با وجود تنش‌های بسیار روی سکوها و داخل زمین از هواداران دو تیم تشکر کرد: "باتوجه‌به سعه صدری که هواداران دو تیم داشتند این بازی در آرامش برگزار شد و از این بابت به آنها تبریک می‌گویم. دو تیم و هوادارانشان با متانت تا فینال آمدند. بازی خوب برگزار شد و الحمدالله مشکل خاصی به وجود نیامد."

ویدئو: 302385

قرار بود 35 هزار نفر در ورزشگاه حضور داشته باشند اما تعداد حاضرین خیلی بیشتر از این مقدار بود. نایب رئیس فدراسیون فوتبال در این مورد گفت: "فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در بحث بلیت‌فروشی و تعداد تماشاگر دخل و تصرفی ندارد و فقط پیشنهاد می‌دهد. در جلسه هماهنگی این موضوع قطعی نشده بود. گفتند اگر شرایطی پیش آمد تعداد را بیشتر می‌کنند. این اتفاق افتاد و تعداد بیشتر شد."

او در مورد روند بازسازی ورزشگاه آزادی گفت: "دوستان تلاش می‌کنند ولی کار بازسازی، تعمیر و نگهداری زمان می‌برد. لیگ هم تعطیل شده و حالا می‌توانند به کار سرعت بدهند تا برای لیگ آینده و بازی‌های تیم ملی ورزشگاه آماده شود."

از قنبرزاده در مورد حواشی مربوط به پاداش و سکه‌های تیم ملی سوال شد که او در پاسخ گفت: "صادقانه می‌گویم که اطلاع ندارم."

ممنوعیت جذب بازیکن و مربی خارجی با دلار و یورو سوال بعدی از نایب رئیس فدراسیون فوتبال بود که قنبرزاده در پاسخ آن گفت: "در رسانه‌ها دیدم که آقای مخبر، معاون اول ریاست جمهوری، ظاهرا نامه‌ای به وزارت ورزش زده‌اند که هنوز به دست سازمان لیگ نرسیده تا از مفاد دقیق آن اطلاع پیدا کنیم ولی اگر این مصوبه دولت باشد قانونا باید انجام شود. 
به هر حال در کشورهای دیگر هم این‌گونه بوده و بازیکن مثلا در چین حضور یافته و با یوآن چین قرارداد بسته است. جزئیات این دستورالعمل به دست ما نرسیده است. این چیز جدید نیست. گفتم که بازیکن داشتیم که در چین حضور یافته و با پول رایج آن کشور قرارداد بسته است. مسئله جدیدی نیست."

دیدگاه‌ها