کد خبر : 1941395 | 11 خرداد 1402 ساعت 17:21 | 43.6K بازدید | 28 دیدگاه

عامل موفقیت پرسپولیس آرامش یحیی است؛

بادامکی: باید با سرمربی استقلال برخورد می‌شد

حسین بادامکی می‌گوید آرامش یحیی گل‌محمدی یکی از عوامل اصلی موفقیت این تیم بوده است.

بادامکی: باید با سرمربی استقلال برخورد می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ بیست و دوم، روز گذشته با پیروزی در دربی صد و یکم عنوان قهرمانی جام حذفی را هم از آن خود کرد تا در فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۲ موفق به کسب سه‌گانه شود.

حسین بادامکی، هافبک سابق سرخپوشان، در خصوص عملکرد پرسپولیس در فینال جام حذفی به خبرنگار ما گفت: پرسپولیس بازی را خیلی خوب شروع کرد و به گل هم رسید و در نیمه دوم هم کاملا مسلط بود و پیش از گل استقلال هم یک خطای پنالتی روی آقای آل‌کثیر اتفاق افتاد که داور نگرفت و در ادامه پرسپولیسی‌ها غافلگیر شدند و گل تساوی را دریافت کردند. در هر صورت تساوی بازی هم باعث نشد که روند پرسپولیس تغییر کند و این تیم در وقت‌های اضافه هم خیلی خوب و بابرنامه ظاهر شد و چندین موقعیت هم داشت که یکی از آن موقعیت‌ها تبدیل به گل شد. پرسپولیس دیروز عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و بچه‌ها با آرامش و تمرکز بازی کردند و توانستند جام حذفی را هم به افتخارات خودشان اضافه کنند.

او در خصوص عوامل عدم موفقیت استقلال در این بازی و همچنین اعتراضات ریکاردو ساپینتو عنوان کرد: این بار اول نبود که آقای ساپینتو چنین رفتارهایی داشت و پیش‌تر هم مقابل سایر‌ تیم‌ها چنین اتفاقاتی رخ داده بود. من فکر می‌کنم این یکی از عواملی بود که باعث شد استقلال ریتم لازم را نداشته باشد. استقلال امسال تیم خوبی داشت و مهره‌های بسیار خوبی در این تیم حضور دارند اما تیم آنها در بازی دیروز تمرکز لازم را نداشت و عصبی بود. در چنین مسابقاتی، آرامش خیلی مهم است.

بازیکن سابق پرسپولیس افزود: مصاحبه قبل از بازی آقای ساپینتو بازخورد بدی داشت و شرایط را سخت کرد. ایشان مربی هستند و باید فضا را به سمتی می‌بردند که آرامش وارد تیم‌شان شود، اما این اتفاق نیفتاد و با صحبت‌هایشان جو را ملتهب کردند. سرمربی استقلال در همه شهرها چنین رفتارهایی داشت اما متاسفانه برخورد قاطعی صورت نگرفت تا در نهایت به بازی دیروز رسید.

وی با تمجید از خط هافبک پرسپولیس در این مسابقه گفت: خط هافبک پرسپولیس عملکرد خیلی خوبی داشت و بازیکنان به خوبی توپ را به گردش درآوردند. نکته اینکه بازیکنانی هم به عنوان بازیکنان تعویضی به خط هافبک اضافه شدند، خیلی خوب ظاهر شدند. در چنین بازی‌های حساسی، عملکرد خط هافبک اهمیت بسیار زیادی دارد و برتری یک تیم در آن خط باعث می‌شود که آن تیم به برتری برسد؛ دیروز این اتفاق افتاد و پرسپولیس در خط هافبک خیلی خوب عمل کرد. ضمن اینکه باید تاکید کنم سایر بازیکنان هم خیلی خوب بودند و قطعا زمانی که یک تیم نتیجه می‌گیرد، همه عملکرد خوبی داشته‌اند.

1882218

بادامکی که در دربی معروف ایمون زاید، پاس گل سوم را به مهاجم سرخپوشان داده بود، در مقایسه آن مسابقه با دربی صد و یکم‌ گفت: هر دربی حساسیت خودش را دارد و نمی‌شود مقایسه کرد؛ در آن دربی با توجه به نتیجه ۲-۰ به سود حریف و همچنین ده نفره شدن ما، شرایط خیلی سخت بود، اما در این بازی پرسپولیس از همان دقیقه اول مسلط بود و می‌توانست گل‌های بیشتری هم به ثمر برساند. در آن بازی شرایط خیلی سخت‌تر بود و کسی فکر نمی‌کرد که بازی برگردیم اما خدا کمک کرد و آن اتفاق رخ داد. در‌ مجموع من فکر می‌کنم نمی‌توانیم بازی‌ها را با همدیگر مقایسه کنیم، چرا که حساسیت بازی دیروز بسیار بیشتر بود.

پیشکسوت پرسپولیس سپس به تمجید از سرمربی این تیم پرداخت و گفت: نتایج گویای عملکرد آقای گل‌محمدی و کادرشان هستند. ایشان زمانی که فوتبال بازی می‌کردند، بسیار آرام بودند و اهل شلوغ‌کاری و حواشی نبودند و در حال حاضر هم همین شخصیت به ایشان کمک می‌کند و من فکر می‌کنم یکی از دلایل موفقیت ایشان هم این شخصیت است. این آرامش یحیی گل‌محمدی همیشه به تمرکز تیم هم کمک کرده و باعث عملکرد خوب پرسپولیس شده است. باید از آقای گل‌محمدی و کادرشان، آقای باقری و آقای پیروانی و مدیریت باشگاه تبریک و خسته نباشید گفت که تا لحظه آخر اجازه ندادند حواشی وارد تیم شود. پرسپولیس هر زمانی که حواشی را از خودش دور کرده، بهترین نتایج را گرفته و امیدوارم سال بعد هم همین روند ادامه داشته باشد.

بادامکی در پایان گفت: به هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم و امیدوارم این موفقیت‌ها ادامه‌دار باشد. باید از همین الان به فکر فصل آینده باشیم و تیم را تقویت کنیم تا باز هم هواداران پرسپولیس خوشحال شوند.

دیدگاه‌ها