کد خبر : 1941555 | 12 خرداد 1402 ساعت 15:27 | 54.9K بازدید | 34 دیدگاه

سنگ‌هایی که خدا را شکر به هدف نخورد!

صحنه‌های ترسناک: شانس آوردیم دربی تلفات نداد!

با گذشت دو روز از دربی پایتخت، انتشار تصاویری از سنگ‌های پرتاب شده به داخل زمین یک شکرگزاری بزرگ را برای فوتبال به جا می‌گذارد.

صحنه‌های ترسناک: شانس آوردیم دربی تلفات نداد!

به گزارش "ورزش سه"، اتفاق زشت و تلخ دربی 101 تهران بدون تردید پرتاب سنگ‌های پرتعداد از سوی هواداران دو تیم به داخل زمین بود. این سنگ‌پرانی‌ها از قبل بازی و در زمان گرم کردن تیم‌ها شروع شد و در اواسط بازی نیز ادامه یافت و صحنه‌های ترسناکی را به جا گذاشت.

سنگ پرانی به سمت داوران، بازیکنان دو تیم و حتی عکاسان و تصویربرداران حاضر در گوشه استادیوم بارها صورت گرفت. حتی در مواقعی که بازیکنان برای کرنر زدن به گوشه زمین می‌رفتند، آنقدر این مسئله زشت شدت می‌گرفت که اشکان خورشیدی چند بار مجبور به قطع بازی شد.

با وجود تهدیدهای خورشیدی برای تعطیل کردن بازی دربی اما این موضوع که بعضا با پرتاب بطری آب نیز همراه می‌شد، ادامه داشت تا جایی که روی پیست تارتان پر از سنگ و بطری شده بود.

درباره اتفاقات عجیب بازی دربی طی ساعات گذشته در فضای مجازی صحبت‌های زیادی انجام شده اما حالا که تب دربی و فوتبال کمتر شده، وقتی به این مسئله خوب می‌نگریم، خدا را شکر می‌کنیم که اتفاق بدتری رخ نداده است.

اگر این سنگ‌های سنگین و سخت به سر و صورت یکی از اعضای دو تیم و مسئولان برگزار کننده برخورد می‌کرد، مشخص نبود چه اتفاق تلخی رخ می‌داد.

موضوع دیگری که در دربی پشت سنگ پرانی‌ها ماند و زیاد به آن توجه نشد نارنجک‌های پرتاب شده بود؛ یکی از این نارنجک‌ها حتی روی سکوهای طرفداران استقلال منفجر شد و مصدومیت یکی از هواداران را در پی داشت.

تصاویر خاص و البته تلخ امیرحسین خیرخواه عکاس "ورزش سه" از سنگ‌های پرتاب شده به داخل زمین و همچنین انفجار نارنجک داخل سکوی استقلالی‌ها به خوبی همه آنچه در حاشیه دربی رخ داده را نشان می‌دهد؛ اینکه ممکن بود دربی 101 تلفات جانی هم در پی داشته باشد و خدا را شکر که همه چیز به خیر گذشت.

1882597
1882598
1882599
1882600
1882601

دیدگاه‌ها